PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 20 Januari 2010

Apa itu AIO??

Hari ni Umi nak bercerIta berkenAan Cloth Diaper danISh.. huhuhuhu.. danisH2, makin bijaK dia.. kalaula CD dia tu UmI dapAt buKakan.. laJu je dia naK lari.. uMi tak snap la Picture seBAb danIsh seksI saNgat la Plak time tu... huhuh..

Kali ni, uMi nak bercerita berkenAan AIO button CLoth Diaper keluaran Lunatots CD. AIO ini direka khas utk melebih memudahkan para ibu bapa yang telah memiliki koleksi CD yang banYak utk anAk2 mereka menggunakannYa.

Ianya merupakan CD yang dilengkapi Insert tanpa perlu memasukkannYA. MaksudnyA cD tu tak perlu dimasukkan Insert kerana Insert CD tu telah di satukan dengan CD. Tiada poket pant dan lebih menjimatkaN masa. Lebiih menJimatkan masa ni dapat dilihat.. bila CD tersebut keriNg je, ibu2 atau bapak2 boleh terus menggunakaN CD tersebut tanpa perlu bersusah payaH memasukkan insert didalam CD tersebut. SebabnYEr Insert CD telah dijahit bersama denGAn CD tersebut..

Jadi bagi mereka yang mempunyaI stok CD yang lebih bolehla mencuba AIO CD ni. KenapA perlU CD leBIh?? biasaLa kan, setiap benda ada keleBihan dan kekuranGAn.. darI CD AIO ni diorg caKAp lamBAt keriNg sebaB insert melekat terus di CD so tebaL la kan, tapi paDA umI.. seJak mencuba AIO ni, takla pulaK lamBAt kerIng..cepaT jekan.. sama macaM cD dan insert biasa.basuh malam tu, esok paGI da kerinG.. =D


Macam biasala kan CD ni boLeh di adjust dari s,M,L dan xL...CD AIO ni terdapat hanya satU jenIS je iaiTU jenIS buttOn.. dan harGAnya pun berbaloi2 denGAn material yanG digUnakan..so kalaU ada seSiapa yang berMInat untuK menamBAh koleksi CD bolehla mendapatkannYA di Babyumishop. Sistem Kutu pun ada yer.. so jangan lepaskan peluanG..






4 comments:

eB ezrin berkata...

Tq 4 sharing... :)

Kaseh NazLieza berkata...

hmmm..mmg byk kebaikannya kan..

Ena berkata...

As'Salam..

ok gak kan CD nie.. :)

Suziey Ahmad berkata...

ooo jadi tebal mcm pampers la yek..emm mudah..hehe..