PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 5 Januari 2010

Sory sesangat...

Disebabkan kebizian yang melanda, dengan dapat berita gempar ditukarkan kebahagian lain, sampai berebut bahagian nak pakai umidanish kat tempat meke... muahahahah bagus sangat ke umidanish wat keje ni?? =P umidanish banyak tertangguh kerja =( .. lebih2 lagi penghantaran hadiah kepada para pemenang contest Umi danish.. Umi betul2 mintak maaf seBab nya banyak perkara yang terjadi sepanjang Minggu lepas dan lepas.. Umi dapaT hadiaH pun lewat dari pihak sponser kerana mereka pun sibuk dengan pelbagai jadual.. jadinYa perancangan demI perancangan tertangguh..

Dengan kerja yang melambak2... ditambaH oDit pelbagaI odit dibuat di campeNy umidanish ni.. maka hari demi hari tertanggUhla segalanya. Alhamdulillah abidanish selamat sampai dengan surprisenya.. apa surprisenya??? nanti umidanish citer.. Pastu saMbutan kepUlanGAn abidanish pun Umi tak buat, kerana tetibe pula dapaT khabar berIta yanG tOk pempuan abI meninggaL duNia.. (yelAh kan... U ol kalaU suAmi terciNta dah berbulan2 tak Jumpa mesti excitedkan? mesti macam2 benda nak ceriTA, nak itu ini dan macam2 lagiLah.. tapI.. semua tu dugaan untuK ummi..dan uMI redha..)tok ni adalah tok yang boleh dikatakan rapat sangaT2.. yanG sediH nya, kaMI tak sempAt berJumpa.. hanYA tuBuh kakU menJAdi tatapan kaLI terakHir uMi.. Ralat tak ralAt, Umi sediH sanGAt2.. mungKin mereka tak tahu, hati kita cukuP sedIH, apakan daya tuhan lebIh menyayanginya sebelUm uMi semPat bertegur sapa.. Umi doakAn roh nYa dicucuri rahmat olehnYa. amin..

jadi bayangkan la semUA.. sekepulangan aBi darI outstation di Luar nEgara terus bertolAk ke kedaH kemUdian PulanG ke KL kemBali dan Kami ke Johor pUla menGambil si danIsh comel tu... owh3 raSa seperti pelaRian pula.. mUjur segalaNya selAmat..umi tak salahkan sesiapa sebab Umi tahU ada hikmaH yang tertuLis dariNYa yang kita tak nampak..

Jom kita laYAn gambaR di Pusara Tok abidanish..



orang ramai yang membanjiri tanah perkuburan mengambil tempat untuk bacaan doa dan talkin..




Abi berbajU kuning.. waktu ni talkin sedang dibaca kan.. anak buah umI yang snap gambar2 ni tapi hanya 2 keping je yang mamPu uMi paparkan..
YAng bawah ni puLa waJah kesayanGAn abi, danish yang dirinduI.. masa mula2 jumpa tu danish tanak dengan abI.. menangis bagaikan ketakutan.. tapi bila aBi muncul kali kedua, dan pujuk perlahan2 baru la dak tecik ni nak dengan abi.. kesian danish dan abi.. mereka perlukan masa untuk mesra kembali, tapi alhamdulillah hanya dalam 30 min sahaja danish da kembali ok.. sebab danish ni bijak sikit, dia cam suara abi dia.. hehehe

waktu beler2 siapakah dia jejaka yang mendekatiku ini..

wajah kerinduan yang keseronokkan selepas 30 min kemudian... dialah abi yang kurindui..

apepun untuk para pemenang, hadiah akan sampai dalam minggu ini dan diharap bersabar dan memahami situasi umidanish sekeluarga.. kepada semua yang berkerjasama... terima kasih.. jasa mu akan ku kenang..

Buat abidanish...
yang pergi adalah kerana DIA lebih menyayanginya.. sungguhpun kita turut sama menyayanginya tetapi DIA lebih maha mengetahui.. kita disini selalulah mendoakan arwah moga arwah dicucuri rahmat.. Apepun, umidanish akan tetap berdiri dibelakang abi menyokong segala usaha dan keputusan yang abi buat... Moga keluarga kita mendapat barokah dan hidayah..






























6 comments:

[-suziey-] berkata...

takziah utk tok abidanish..

ok xpe kita tunggu hadiah tu:D

dotblogspotdotkom berkata...

kematian itu adalah WAJIB setiap makhluk... cuma kita x tau giliran kita.....

moga ALLAH merahmati roh beliau....

mamalieyna berkata...

Patutlah lama menyepi..banyak hal terjadi ye...Moga roh arwah dicucuri rahmat..Aminnn..

iNa berkata...

Alfatihah buat arwah....
moga rohnya dicucuri rahmat..


danish maintain cute..
geram tgk..

nza berkata...

Salam takziah!!!
Al-fatihah utk arwah tok abi.....moga rohnya ditempatkn brsama org2 yg briman...

UmiDAnisH berkata...

Suziey,
Tq suziey, sabar yer

pakcikdot,
amin

mamalieyna,
erm... amin..

Ina,
TQ yer..

nza,
amin..