PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 20 Julai 2010

Kerja dimalam hari..owhh

Hai korang..masih dalam mood setup kedai umIdanish..kali ni nak bercerita pasaL barang2 yg baru masuK n panaS2 dalam oven stok umIdaniSh.. SebeLum tu maRi laYAn gamBAr dak daNisH yanG sebUk mengEmas... diala orang paling sibuK nak buat itu dan ini bila namPAk orang laIn berkerja keras..cewah..





Ni ha.. maiN kotak Umi.. kalau tengok dalAm gambar ni, seolah2 dia plak yang baru keluar darI kotak..ekekekek.. adUhai..anaK umI ni..







berbaLik kePAda cerIta sTok terbAru uMi.. ni Ha... LounDry bag.. keluaran BAbyuMisHop.. bersaiz 70cm x 60cm.. memang berbaloi2 sebab besar dan harganya baru RM15.90 (harga asal RM19.90).. So sape2 yang nak dapatkan Loundry bag BAbyumishop sila la ke sini... Dan lebih berbaloi laGi jika korang beli Lunatots Cd secara pakej..korang akan dapat Free babyumishop Loundry bag..berbaloikan?? Tempat lain tak dapat tau.. yang ni promotion hari raya je..So.. apa tunggu laGI??




Babyumishop Loundry Bag


Sebagai selinGan.. korang2 yang ada baby gurl or anak buah atau adik2..jom shopping headband untuk hari raya.. sempeNa bulan pose yanG nak bakal tiba apa kata dapatkan nya untUk sicomel anda.. hanya di Babyumishop.. atau pergi ke www.babyumishop.com dan klik di sebelah kiri pada category baby accessories..



K..la korang.. nak tito dulu, esok ada kelas..da..
Salam sayang dari,



Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

8 comments:

mamaarifakeemaisy berkata...

danish pun nk tolong juge ^_^..rajin2x..hehe..

Unknown berkata...

oo...cd lunatots ker...
i ada beli gak...hehe

Ummi Eisya&Amani berkata...

dah buka kedai ke..baru tahu ni..

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata...

cute je klip rambut tu.

UmiIzz berkata...

mamaliena:beserle danish tu..huhu

UmiIzz berkata...

et:
nnt leh la tambah lg stok dgn babyumishop pulak =)

UmiIzz berkata...

ummi eisya:
dah setahun lebih la mama eisya..huhuhu

UmiIzz berkata...

ummi aisyah:
tu bkn klip tu headband tp umi saja bentukkan cenggitu sebab nak bg tahu warna apa yang ada untuk pilihan..hehe