PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 2 Oktober 2009

Majlis Hari Raya Di KelaB Golf Titiwangsa

Salam Semua... Aritu Umi ada pergi Majlis Hari Raya depaRtment opis Abi di Kelab Golf Titiwangsa. Sangat2 simple sambutannya dan menYenanGkan kaMi sekeluarGa.. Sesampai Kami disaNa jam 1030pagi dan kami disambut dan diberi door Gift. Kemudian kami mengambil tempat.. Tempat kami biasala, selalunya yang berdekatan dengan tempat makAnan supaYa uMi muDah geRAk.. almAklumLah Umikan ada DanisH.. Jadi Kalau naK makaN xleh memiLih sanGAt, makan je aPa yanG semPat.. Danish kan maKIn cerdIk.. apA oRang buaT dia Pun nAk juGa buat.. huhuhu... Jom kIta laYan GamBar diBawaH..


Yang bawah ni PulaK danisH daPat hadiaH. HadiaH terseBut meruPakan hadiah untUk peSerta paling Muda yang hadir ke Majlis tersEbut.. Selain itu, danIsh juga diberi duit raYa olEh piHak depatrment Abi.. huuhu... Kayo danish..



Amboi.. seronoknya dia sambil menUnggang leher Abi... Manja betul... Okla itu saje untuK kalI ni.. selaMat ber Open hos..


Milik siapakah gadis ini.. cumil Bangat kata danish ..


























2 comments:

Suziey Ahmad berkata...

selamat hari raya umidanish..hehe..
wa murah rejeki danish yek..dpt hamper n angpau..hehe:)

mamaarifakeemaisy berkata...

selamat hari raya..!! eheh..sonotnyer g open house siap dpt adiah agi..duit laye.. :)..best eee.. murah rezki danish!
*kiut danish berbaju melayu merah!
*eh dak pompuan tecik tu, comel ee.. :)