PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 11 Februari 2011

Melayan hati umi



Aduhai ibu, hatimu sungguh suci menyintai dan menyayangi si anak dengan penuh tulus dan murni.. namun anak2 tak pernah mengerti hingga sendiri melalui kehidupan sebagai seorang ibu.. begitula umi.. hati tersentuh bila membaca bait2 luahan kerinduan seorang ibu yang kehilangan anak yang amat2 disayangi.. Di sinila umi menghilang sejak beberapa harini..Bila baca doa buat alanna Qish, teringat danish.. teringat umi ada jugak marah2 sayang pada danish sebab danish dah semakin pandai.. uhhh, tuhan.. ampunkan umi...

coretan dari Mommy kepada arwah Adik Alanna telah membuka hati umi dan ibu2 lain supaya bersabar dan teruslah bersabar dengan setiap kerenah anak2 kecil.. mereka penghibur dan mereka penyeri dan mereka lah ratu hati kita..

Dulu masa arwah hidup, umi selalu singgah baca disitu, tapi bila umi terlalu sibuk dan tak sedar arwah adik alanna telah pergi meninggalkan kita tahun lepas kerana tertinggal episod yg sungguh meruntun hati itu.. walaupun umi tak mengenali mommy arwah adik alanna dan juga arwah.. tapi umi terasa sayang yang amat pada arwah alanna..

Memang diala ratu dihati semua ibu2 termasuk umi sendiri.. terima kasih mommy alanna yang membuka mata setiap ibu didunia ini supaya jangan pernah mengeluh membesarkan anak2.. kerana mommy alanna telah menyedarkan ramai ibu2 bahawa anak adalah harta yang tak ternilai dengan apa sekalipun..


harta umi yang tak ternilai.. terima kasih ya allah

Alfatihah untuk adik alanna sayang..

Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

3 comments:

Zaidah berkata...

memang tiada nilainyer harta yang telah dianugerahkan Allah ini...

Suziey Ahmad berkata...

pnh baca gk blog tu..mmg sgt tabah mereka menghadapinya..huhu..berat gk dugaan tu..

Miss Cool berkata...

kita kene appreciate n celebrate apa yg kita ada tiap2 hari kan. so bila xde tu xlah terkilan. syukur byk2 :)by the way, bila nak mai umah?