PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Sabtu, 5 Mac 2011

Nuffnang Premiere Screening – Mars Needs Moms

Hai korang, jom join contest besh dari nuffnang. Jom sertai contest ni. Hadiah yang ditawarkan oleh team Nuffnang kepada 30 pemenang bertuah iaitu Tiket tayangan ekslusif 3D! Cuma jawab slogan mudah dalam blog nuffnang dan mana tahu korang bole terpilih untuk tayangan filem 3D! Beshhhht woo!


Synopsis
Take out the trash, eat your broccoli—who needs moms, anyway? Nine-year-old Milo (Seth Green) finds out just how much he needs his mom (Joan Cusack) when she’s nabbed by Martians who plan to steal her mom-ness for their own young. Produced by the team behind “Disney’s A Christmas Carol” and “The Polar Express,” “Mars Needs Moms” showcases Milo’s quest to save his mom—a wild adventure in Disney Digital 3D™ and IMAX® 3D that involves stowing away on a spaceship, navigating an elaborate, multi-level planet and taking on the alien nation and their leader (Mindy Sterling). With the help of a tech-savvy, underground earthman named Gribble (Dan Fogler) and a rebel Martian girl called Ki (Elisabeth Harnois), Milo just might find his way back to his mom—in more ways than one.

Soalan mudah bagi contest ini adalah:
why you think your mom is the best in the world...

Jawapan umidanish:

"Ibu saya adalah yang terbaik didunia. Kasih sayangnya melimpah ruah terhadap anaknya ibarat curahan air hujan yang menyirami dan membasahi bumi agar bumi nyaman senyaman kasih ibu saya, cintanya yang tulus membuatkan saya sebagai anaknya bahagia. Segala pengorbanannya bagaikan lilin membakar diri tanpa perlukan balasan.

Pelukkannya adalah selimut saya ketika duka, ciumannya adalah penawar ketika saya dahaga.. tiada kata2 indah yang dapat digambarkan untuk memberitahu betapa hebatnya ibu saya kerana ibu saya adalah terbaik didunia. Saya sayang ibu.."

----------

ok korang, wish me luck and selamat mencuba

Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

0 comments: