PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 23 Mac 2011

Petang dan kenangan

Assalamualaikum..

Umidanish bz plak harini.. tapi petang2 ni terasa sangat2 windu nak update blog yg lama tak ber updet.. layan gambar danish masa dulu2.. sangat2 menyentuh hati tgk kebulatan pipinya yang gebus dan manjanya yang suka ajak umi dan abi berbual, owhhh umi rindu saat2 itu..

Alhamdulillah syukur sangat2 sebab dikurniakan anak yang sangat2 menyenangkan umidanish.. Kalau tdo, tepat pada masanya.. macam tu jugak bangun pagi.. huhu, malam plak tak pernah nak berjaga melayan karenah dia, dia akan lena tdidur sampai ke pagi dan hanya memberi isyarat susu dengan meraba2 kita.. kenyang je susu dia sambung tido tanpa perlu kita dodoikan.. sampai sekarang kamu still macam tu kalau malam.. kalau dulu sebelum danish setahun, lepas azan maqrib je selamat tidur sampai ke pagi sekarang pun paling lewat 9.30 malam kamu da tdo, huhu.. umidanish sangat2 bahagia punyai kamu sebagai kekasih kedua selepas abi.. (abi takleh jeles ye..)

Anak umi sayang.. umi doakan kamu bahagia dan berjaya dalam kehidupan.. Paling umidanish risaukan akan keselamatan kamu.. moga perlindungan Allah selalu ada untukmu sayang.. Umi rindu kamu..





Umi windu danisHHHhh

Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

0 comments: