PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 25 April 2011

Mums on the go set umidanish.. =)


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hohoh, entry bz yang sangat2 so pendek2 je le yer.. umidanish nak cerita pasal bekas tupperware yang sangat cantik dan sesuai kepada mereka yang pentingkan gaya.. Bagi ibu2 yang bz macam umidanish ni tp still menjaga pemakanan sehat dan gaya penampilan yang menarik bolehla mendapatkan Mom on the go set yang sangat2 cantik dan menjaga kualiti makanan yang disimpan.. selain itu, bekas makanan ini boleh dipanaskan didalam ketuhar gelombang mikro dan mempunyai bag yang menahan suhu panas dari cepat sejuk.. heheh.. umidanish da dapatkan satu untuk diri umidanish sendiri, korang bila lagi..

Cantik tak?? memang bergaya...


Yang ni bekas makanan umidanish.. buat masa ni, Tupperware mengadakan offer 20% diskaun dari harga asal RM92.90 dan selepas diskaun hanya tinggal RM73.90 sahaja.. jimat dah kan?? Ok, sesiapa yang berminat boleh hubungi umidanish =)


Ok, ni dia isi dalam beg tu.. bole memuatkan 2 bekas sekaligus.. and see.. dapat sudu garfu yang sangat cantik..
Ahaksss.. nampak cantikkan??


Ok, yang bekas kecil yang tak berapa kecil ni, umidanish letak nasi goreng berkhasiat ala umidanish.. sebab apa sihat?? sebab kurang masin, kurang manis dan kurang minyak.. selain untuk danish ianya utk diet umidanish.. ditambah dengan sedikit dadu kecil isi ayam dan hirisan kacang panjang.. perencahnya pula ori dari bawang2 dan sedikit ikan bilis.. hahaha, berkhasiat sangat la sebab takde campuran perasa tambahans selain sedikit garam.. hehe
Bila nak makan pagi dan minum bersama air suam, umidanish panaskan dulu didalam microwave tak lama pun sebab tak elok jugak pun kan??


Ok, yang ni lauk tengahari umidanish.. simple tapi puas hati sebab masak sendiri..hehe dan paling penting rasa nak makan tu sangat2 sebab gunakan bekas mums on the go..
yang gelap2 tu, ikan masak kicap erk.. seekor ikan dibahagi dua dan separuh lagi bagi kat syad untuk habiskan.. ekeke almaklum le, den ni bukan makan banyak cukupla alas perut..kalau ikutkan perasaan ni tak nak makan tp sebab ada gestrik dan tanak kasi sesiapa susah2 memapah umidanish ke spital makanya makan la untuk alas perut.. eheheh..

ok la, sorila sebab entry umidanish kali ni tak menarik.. so kalau ada sesiapa yang nak order Mums on the go set Tupperware, bole la hubungi umidanish.. Promo ni sah sehingga 14 May 2011 sahaja, ianya adalah terhad dan andai ada yang nak lepas 14 May 2011 tu harganya kembali asal..
apa tunggu lagi kan??


Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

6 comments:

Ummi Salsabila berkata...

wah mmg comel2...

MamaAzzim berkata...

wah...mmg best...kalo aku kat sana...leh tumpang lunch !

UmiIzz berkata...

ummisalsabila:
cantik kan??

UmiIzz berkata...

mamawafiQ:
haha, mak yong nampak makanan semua sedap erk.. kehkehkeh

Unknown berkata...

Menarik nya tupperware nie, tapi kat rumah pon dah berlambak...huu huu.

Latest 3 entries:
Arissa Di Cium Kucing Biru!
Wordless Wednesday-Part 6!
Lapan Kali Di Bius!

Rohani Hashim berkata...

umi, hany pun br beli set ni, seb baek la ada lagi stock, dekat 1week gak akak tu carikn. hany suke hijau, so hany nak yg set ni gak. akak tu beriya cadangkn set lain. huhuhu tetap taknak.