PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 24 April 2011

Di tinggalkan sidia


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Huhuhu, petang2 ahad ni..setelah selesai sedikit kerja, dapatla umidanish berblog sambil memangku d@nish..huhuh.. abi??? untuk minggu terakhir bulan ni, abi masih sibuk dengan outstation beliau.. masuk ni kira da 5 minggu la sejak minggu terakhir bulan 3 danish tak bersama sangat dengan abi.. hanya sempat jumpa sabtu pagi dan ahad dalam kul 10 pagi macam tu, abi da kene gerak keluar..

Jadi, tinggalla kami berdua.. kesian d@nish.. minggu ni abi g melaka.. kita berdua jela kat rumah ye sayang.. nasib d@nish ada bole main gaduh2 dengan umi,haha.. tp memang kesian dia, tadi pagi kami keluar bersarapan bertiga.. selesai sarapan.. abi bawak pulang tp umi kata, kita jalan2 la dulu.. kesian abang danish,hehe..

So da jalan dalam 15min tu, kami ke pulang, ada simpang 3, satu simpang kerumah dan satu lagi jalan keluar ke KL.. danish tunjuk sempang yang ke KL tu dan kata "sini la, sini..." kesian anak umi.. ate nak buat macamana sayang.. abi bertugas ke jalan yang diredhai.. mudah2an segala2nya berjalan lancar.. so esok pagi kene hantar danish awal pagi la dalam 6.30pagi macam tu walaupun hanya sebelah umah.. umi kene keluar sdri ke opis.. huhuhu..


Cian danish mesti rindu abi..
Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

1 comments:

MamaAzzim berkata...

umidanish yang windu sebenornya!