PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 5 November 2009

SelamaT Hari Lahir Sayangku..

AssalamualaikUm cintaku dI Saudi Arabia.. Moga dirI mu sentiasa bahagIa dan diLinduNgi aLLah selAlu.. Kali kali inI kali ke Dua menYambuT haRI laHir seBagai seOrang suAmi taPi kali Ini kiTa ditakdirkan meraikannyA berJauhan.. Umi haraP aBI SiHat dan haRi2 yang mendaTang menJadikan Abi seOraNg baPA yaNg mIthaLI dan peNyayang untUk anaK-aNak kita. umi Juga doakaN aBi diberIkan rezeKi yang meLimpah RuaH suPaya kita saMA2 dapat meMbesarkan Anak2 berSAma dan kiTa dapAt berterUsan BeraMAl denGan seTiap rezEkinYa.

umi Mintak maAf tak dApat sedIakan makanAn yanG enak2 kat sane lagi sedap2 makan kan abi??, makan jangan tak ingat umi denGan danIsh dan meneMani aBi sepanJang haRi.. Apepun uMi harAp supprise uMi dan daNish utK aBi memBuatkan aBi gemBira sepaNjang beraDA diSana.. Apepun, kaMi di MalaysIa sayaNg dan selalu rinduKan aBi.. DoakAn daNISh jaDi aNAk yanG solEh.. dan uMi jd isteri yang SolehAh.. TerimaLAh laGu piliHan danISh unTuk aBi tersaYAng..



Umi inGat nak orderkan kek nI untuK aBi dari mycuppycake, taPi memaNdanGkan aBi puN jaUh disaNA.. tahUn depan jela erk kalau ada rezeKi.. CantiKkan kek Tu, ekekekeek... Miss U aBi..











6 comments:

siti noriza saleh berkata...

alah...siannyer..siti tak tahu kalau siti yg kene berjauhan ngn hubby...mau nangis hari2...hu hu hu

Ummi Eisya&Amani berkata...

ala sedihnya..eii tak sanggup nak berpisah jauh2 ni..btw selamat hari lahir buat abi danish

NzA berkata...

selamat hari lahir gak utk abi ummi nun jauh disana. moga segala pengorbanan ummi dilimpahi keberkatan...
Chantiknya kek tu...

oYa berkata...

mmg sedih kalau berpisah ngan somi...tp kena redholah kan... so selamat hari lahir to abi ummi..semoga panjang umo dan dimurahkan lg rezeki..INSYAALLAH

mamaarifakeemaisy berkata...

slamat ari lahir to abbi danish! takpe tahun depan kaw2 smbut besday ee..danish pun dh besar sket :)..

Suziey Ahmad berkata...

huhu..syahdu btl la..happy besday to ur hubby ye..