PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 22 Januari 2010

mAri berbual2 dengan dak danish..

Hari jumaaT ni adalAh hari yang paling menyerOnoKkan untuk kita memBayangkaN percutian di sabtu dan ahad esok... huhuhhu.. asyik ingat nak sabtU ahaD je.. korang perasan tak masa cepat berlalU.. sekejap je da jumaat..

Alkisah kali ni nak cite tentang si danishku yang suka bercerita.. Setiap malaM atau setiap kali danIsh nak tdo, uMi akan dodoIkan dengan zikir2 atau lagu2 naSyid untUk menidorkan danish.. lagu peberet dia adalaH laGu iktiraf raihan.. tapi malam tadI.. bila kamI si abi dan uMI telah mengantuK tahap gabaN... jadinYa bila mendodoikan danish, dia masih je nak main disebabKan penjaga danisH telah menidurkan danish terlalu lama pada petang nYa maka, malam itu danishla yang mendodoikan kamI denGAn sebuah cerita klasik karaNgannYA sendiri.. koraNg tak caya?? meh tengOk.. Umi saJe gelapkan gambar sebaB nak bagItau its time to sleep kat danish.. tapi dia boleh bahagia bercerita tanpa rasa takut dalaM gelaP... hebat betui anaK umI.. Jom layan.. CIter dalam gelap yer..



Lama2kan.. dia boriNg sebaB kamI berdua diam je.. dia pun apalai, buat keje dia sambil merengekla.. kuikuikui.. taupun boring, habis tu.. umi dan aBi tak boriNg la tunggU danish tanak tdo2 lagi tu..banyak cerita kan danish ni?






2 comments:

Suziey Ahmad berkata...

hahaha.. lawak la..comel je danish..danish plak yg mendodoikan kome yek..hehe..skang lena la umminya titon sbb abi dh balik :)

aah skang ni rs kejap je masa berlalu..dh jumaat..huhutp best:D

eB ezrin berkata...

alor, xleh bkk la.. hu3