PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 3 Februari 2014

Omega Guard untuk otak anak ketagih belajar

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrihim..

Nak seribu daya, taknak seribu dalih. Pepatah ini selalu kita dengar dan selalu kita gunakan dalam kehidupan harian. Bagi mereka yang mempunyai anak-anak yang bersekolah tentunya risau jika ada anak-anak yang tidak bersemangat untuk belajar. Sikap sambil lewa ketika belajar dan fikiran merewang membuatkan sianak tertinggal berbanding anak-anak lain yang menumpukan perhatian sepenuhnya... 




Seperti anak umiIzz sendiri, aktifnya mengalahkan segalanya. Beliau lebih cepat hafal dan tangkap tapi sambil lewa dalam menyiapkan tugasan malah ingin cepat siap. Cara ini membuatkan umiIzz risau dia tertinggal dari kawan-kawannya kerana sikap beliau yang acuh tak acuh janji buat walaupun siap tapi hasilnya tidak memuaskan. Oleh kerana mendengar ramai bercerita kebaikkan Omega Guard kepada anak-anak, maka umiIzz mencuba memberikan beliau Omega sebiji sehari.

Alhamdulillah, sejak amalkan Omega Guard ni.. Semangatnya nak belajar bertambah-tambah.. tak perlu kita minta dia amik buku untuk study, dia sendiri ambil dan baca.. sorang-sorang pun jadi.. Kadang-kadang tercari-cari mana anak umi ni.. rupanya sayup-sayup suara dia menelaah buku di celah-celah bilik takut adik ganggu. Kalau dulu buat homework asal siap dan nak cepat, tapi sekarang dia sangat tekun.


Dulu memang tak percaya bila orang share testimoni anak-anak yang makan Omega ni semakin bertambah-tambah tekunnya dalam pelajaran, tapi bila anak sendiri yang amalkan dan hasilnya cukup memberansangkan.. Memang sangat recommended pada ibubapa lain. Alhamdulillah, semua milik Allah..semua dengan izinNya.. Boleh PM umiIzz untuk kebaikkan anak anda. =) DapatkanOmega Guard hari ini demi sicomel tersayang..

Jika anda ingin terus dapatkan omega Fresh dari Shaklee, sila klik link >> OmegaCerdik<< Shaklee akan uruskan belian anda.

Terima kasih kerana membaca, semoga anda bahagia dan anak-anak berjaya.










Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,

gif creator
gif creator

0 comments: