PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 19 Februari 2014

SHAKLEE KUALA LUMPUR : JHT Sangat Membantu Menghilangkan Sakit Sendi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, 
Bismillahirrohmanirrohim..

Sebelum-sebelum ni ada cerita berkenaan JHT (Joint Health Tablet) yang sangat baik untuk kesihatan sendi dan mengurangkan sakit dan bisa-bisa di sekitar sendi dilutut paling utama. Selain itu, JHT juga amat baik untuk sakit pinggang dan belakang tubuh kita. Apabila kita melakukan kerja seharian dengan lebih lasak seperti mengangkat berat dan melakukan kerja-kerja berat yang lain, pastinya kesakitan yang dialami di bahagian pinggang mudah terjadi apabila usia kita meningkat.



Alhamdulillah, Shaklee ada mengeluarkan suppliment yang membantu mengurangkan risiko sakit berpanjangan disendi tulang kita. Kebanyakan yang mengambil JHT memberitahu, alhamdulillah sangat membantu. Joint Health Tablet Shaklee (JHT) adalah makanan tambahan yang memelihara kesihatan sendi-sendi tubuh badan. JHT adalah 100% vegetarian tablet. Dalam tubuh badan kita terdapat beberapa sendi yang sering bekerja bagi memastikan setiap pergerakan dapat dilakukan.


Namun semakin umur meningkat, tulang rawan akan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerap tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi dan membataskan pergerakan seseorang.

Bagaimana Joint Health Tablet Shaklee memberi kesan dalam masa 5 hari?
  • Menyokong keselesaan sendi (ekstrak boswellia yang ada di dalam JHT ini akan halang bahan kimia dari terbentuk dan menyerang tulang rawan). Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen (ekstrak jagung berfungsi mengekalkan tulang rawan)
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (kandungan zinc, manganese, vitamin c dan copper akan bertindak membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan menjadi komponen tisu penyambung)

UmiIzz juga membelikan JHT pada ayah dan ibu dikampung, sejak mengambil JHT.. Alhamdulillah.. mak mengaku yang JHT membantu beliau lebih sihat berbanding dulu yang kerap sakit sendi hingga waktu hujan pun beliau tidak mampu bergerak kerana sejuknya cuaca membuatkan bisa disendi-sendi tulang kaki.

Lagi testimoni yang boleh umiIzz sharekan ialah disini.

Jika anda mahu dapatkan JHT ini, boleh PM umiIzz seperti nota dibawah dan pesanan umiIzz.. Jika ada diantara ibubapa pembaca yang mengalami sakit sendi dan tulang.. belikanlah JHT bagi meringankan sakit dan menyihatkan tulang ibubapa kita. Apalah sangat pada harganya berbanding senyuman sihat bahagia ibubapa kita yang telah bersusah payah membesarkan kita.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: