PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 12 Februari 2014

Shaklee Kuala Lumpur : Stress @ Tekanan boleh membunuh, atasi dengan zikrullah dan pemakanan yang sihat seperti BComplex Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera, Bismillahirrohmanirrohim..


Kita kalau nak selalu kelihatan cantik berseri, anggun dan sentiasa nampak muda, pertama sekali haruslah menahan sabar. Jarang-jarang manusia ni kita jumpa benar-benar sabar sebab kebanyakkan nya adalah yang tidak dapat menahan sabar.


Apabila hilang sifat marah kerana sabar, bermakna kita berjaya membuang kemarahan dan menanam sabar lebih dari segalanya. Apabila kita berjaya menahan marah dan bersabar bermakna kita lebih selalu muda dari biasa. Tak caya? cube try buat dalam masa sehari.. Jangan marah.. bole tak? Hehehe

Kesibukkan diri dirumah, dipejabat dengan mengharungi kesesakan lalulintas buat kita rasa Stress. Ditambah pula kerja yang tidak sempat siap tetapi di beri lagi tugasan mencabar yang lain untuk disiapkan dalam masa sama, tentu rasa stress kan?

Cara untuk mengelakkan stress.. Amalkan zikrullah, buat kerja sambil mendengar alunan zikir yang dipasangkan, insyaAllah kita juga tergerak hati nak ikut baca dan lama-lama akan menjadi amalan. Keduanya, jaga pemakanan. Ambillah makanan yang seimbang dan menyihatkan agar kita kekal cergas dan bertenaga. Apabila kita kekal sihat dan cergas, kerja yang banyak akan mudah kita laksanakan kerana tidak terasa stress atau penat berpanjangan.



Pengambilan suppliment tambahan juga membantu mengelakkan stress. Suppliment tambahan yang baik mendatangkan kesan yang baik dan tidak ada kesan sampingan negetif. Shaklee menyediakan BComplex untuk membantu mereka mengelakkan perasaan stress atau tekanan. Pengambilan BComplex membantu tubuh berasa selamat dan tenang dan mudah berfikiran positif fan mengelakkan kemarahan. Bcomplex juga membantu pembentukan darah baru.

Apa kata pengguna BComplex di bawah :



Jika anda mula ada simptomp-simptom Stress ataupun tekanan, silalah cepat-cepat mengambil suppliment tambahan yang membantu anda mengawal tekanan @ stress anda kerana Tekanan @ Stress mengundang padah. Ramai yang mengalami sakit jiwa dan bertindak tanpa sedar seperti membunuh orang atau membunuh diri sendiri kerana tidak mengawal perasaan tekanan @ stress yang berpanjangan.

Gejala Stress ini mampu mendatangkan musibah kepada orang lain. Jom PM saya jika anda ingin pantau tekanan perasaan anda atau pun Stress dalam diri.












Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,

gif creator
gif creator

0 comments: