PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 28 Februari 2014

Shaklee Kuala Lumpur : Diabetis terjaga dengan Vitalea

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Bismillahirrohmanirrohim

Keletihan melampau, adalah perkara yang tidak baik dalam diri kita. Jika kita mengalami masalah keletihan yang berpanjangan sila hubungi doctor peribadi anda untuk mengetahui punca sebenar agar pengambilan suppliment tambahan membantu mengatasi masalah anda



Tidak ramai yang perasan apabila keletihan, kelesuan serta kebas tangan dan kaki adalah masalah awal diabetis. Namun pengesahan dari doktor amatlah diperlukan agar kita tidak mengalami masalah lain apabila pengambilan makanan tambahan.

Apabila kandungan gula lebih dalam tubuh badan, sendi saraf akan kerap terasa kebas dan tidak mudah memberi ransangan dengan baik. Masalah ini akan menyebabkan pesakit kencing manis mengalami masalah kebas tangan dan kaki.



Hasil pembacaan dan semakan dari penulisan pakar, Kromium sangat membantu mengurangkan rasa kebas kaki dan tangan malah membuatkan sendi saraf pesakit bertindak baik dalam memberi ransangan. Vitalea mengandungi Kromium. Dengan adanya Kromium, vitalea dapat membantu masalah pesakit diabetis yang mengalami masalah kebas.

Vitalea adalah Multivitamin. Vitalea telah diperkenalkan yang pertama didunia. Vitalea adalah makanan kepada sel dan mengandungi semua vitamin dan zat galian yang diperlukan untuk membina darah juga memberikan tenaga kepada sipemakan.

Jika anda atau kenalan anda mengalami masalah Diabetis, boleh amalkan pengambilan Vitalea. Ambil sebiji sehari dan jika tahap Diabetis anda tinggi dan terasa kebas tangan dan kaki dengan kerap, amalkan pengambilan Vitalea sebanyak 2biji seperti yang disarankan di botol Vitalea.

Semuanya adalah dengan izin Allah SWT namun kita hendaklah berusaha untuk melakukan yang lebih baik. Jika anda ingin dapatkan Vitalea, hubungi saya.. InsyaAllah saya bantu

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136
 Salam sayang dari,





gif creator
gif creator

0 comments: