PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 2 Mac 2014

Shaklee Kuala Lumpur : ESP yang menggebukan kulit



Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Kulit adalah aset paling penting setiap wanita mahupun lelaki tidak kira usia mahupun pangkat dan darjat. Mahkota paling utama yang memberi tekanan untuk semua kelihatan cantik dan ber 'aura' selain ingin saiz badan yang ideal.




Dulu, mula-mula saya ambil ESP sebab nak elak dari gestrik melampau ketika pregnant. Walaupun tekak saya sangat sensitif akan rasa yang comel-comel macam ESP, tetapi saya telan juga demi tidak mahu gestrik melanda. Alhamdulillah, gestrik tidak berapa menjadi dengan ESP. Sebab perut kenyang dengan ESP tahan lebih berbanding kudapan lain.

Kemudian, yang saya betul-betul seronok bila minum ESP kulit saya turut putih mulus bersama kulit bayi dalam kandungan. Betapa untungnya makan ESP ketika mengandung. ESP ni, dihasilkan dari kacang soya bukan GMO, terbaik dan terpilih. Pemilihan soya amat dititik beratkan agar ESP menghasilkan kualiti yang bermutu tinggi.



Masih ingat lagi, ketika mengandungkan danish anak sulung umiIzz.. Ibunda umiIzz kerap mengingatkan agar umi tidak skip langsung Soya. Sebab ibunda umiIzz mahu umiIzz memiliki anak yang bersih kulitnya dan cerah. Kalau nak tahu, umiIzz berkulit cerah sebab ibunda umiIzz selalu minum soya ketika mengandungkan umiIzz. Alhamdulillah, kulit umi cerah dan tiada alahan. Tapi itu soya 30tahun dahulu. Mana nak sama dengan soya sekarang yang rata-ratanya ada GMO untuk mempercepatkan kacang soya membesar. UmiIzz jadi takut untuk mengambil  Soya kerana khuatir kulit anak sensitif.

Namun waktu itu, umiIzz tidak terpikir yang ESP juga mencantikkan kulit sebab fokus tanak gestrik. Maka tiap-tiap hari tak pernah meninggalkan ESP sebab tanak derita sakit. Apabila bersalin dan ketika menyambut bayi umiIzz iaitu danial anak kedua umiIzz.. Doktor pakar perempuan yang menyambut danial terus mengucapkan subhanallah comel sungguh, cantik sungguh kulit baby dia.. Alhamdulillah, umiIzz senyum dan mengucap  syukur.
ESP Strawberry Shake

Tak sangka pula, ESP berkesan untuk kulit bayi putih mulus. Memang tak perlu risau kulit bayi sensitif kerana kulit anak saya tidak mengalami alahan penangan dari ESP. Selepas melahirkan, saya masih mengambil ESP dengan tujuan penyusuan penuh. Memang ketika menyusukan anak, kita memerlukan makanan berkhasiat yang lebih untuk memberikan tenaga dan membantu penghasilan susu disebabkan nutrisi kita mencukupi.


Setelah 3bulan berlalu, umiIzz seperti biasa datang ke pejabat. Ketika itu, ramai yang melihat umiIzz dengan lebih teruja lagi. Malah ramai yang tegur, kulit muka sangat tegang dan sungguh glowing.. ('',) saya diam-diam hinggalah mereka terus-terus bertanya. (*_^) Masa tu saya tak perasan lagi..namun setelah pengakuan ramai kawan, saya belek-belek wajah di cermin.. yaaa.. memang hilang jeragat halus. Alhamdulillah, memang nampak bersinar-sinar wajah umiIzz. (*_*) baru perasan..hihihi

ESP NON GMO ini memang banyak keistimewaannya. Selain ibu menyusu dapat hasilkan susu lebat dan ibu menyusu tidak cepat lapar, ESP memang jawapan membantu menambah vitamin yang tidak lengkap dalam pemakanan seharian.

ESP NON GMO ini membantu kita mendapatkan kulit gebu mulus seperti kulit bayi. Kandungan soya terpilih dan tanpa GMO sangatlah dititikbera. Sebab itulah kulit kita yang kusam bertukar menjadi lebih mulus dan beraura.

ESP NON GMO juga turut membantu umiIzz dari kerap diserang gestrik. Mengenyangkan malah untuk diet pun boleh dengan ESP, hebatkan?

Jika anda berminat untuk dapatkan ESP, hubungi sy segera.


Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn 
Id : 915911 
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com 
Hp : 013.202.8136 


Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

1 comments:

Unknown berkata...

ESP memang terbaik. hanya yang dah cuba ESp tahu kesannya

http://www.lovehutladyvitamin.com