PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 5 Mac 2014

Shaklee Kuala Lumpur : ESP sedap sungguh dengan Holick sampai kulit kami licin gebu dibuatnya..nyum2

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim

Kalau tak kena selera memang payah nak masuk dalam tekak. Tapi kalau nak cantik, nak sihat, yang pahit ke yang perit tanggung luka pembedahan ke.. yang sanggub habis berjuta demi kom pembedahan ke.. tak kira janji cantik. Itu cerita zaman sekarang. Tetapi ramai juga rakyat Malaysia yang dah bijak memilih untuk lebih sihat dan selamat. Untuk apa kita cantik tapi tak sihat lama? Untuk apa kita cantik tapi menderita kemudiannya??




Kalau umiIzz, umiIzz pilih sihat dari dalam baru nampak cantik dari luar. Sama dengan hati. Bila hati kita bersih dari sifat amarah, sifat busuk hati, dengki, irihati dan pelbagai perkara negetif, maka mackup macamana pun cahaya kecantikan itu suram, tak bermaya malah kadang-kadang buat orang lain rasa "sayangnya, muka cantik tapi perangai" Ohh tidak, minta kita dijauhkan dari sifat tersebut.

Cantik dari dalam bukan sahaja datangnya dari perangai yang baik malah pemakanan juga penting demi keterampilan yang lebih sihat dan bertenaga. Jika kekurangan zat dan vitamin yang diperlukan, kulit wajah dan susuk tubuh akan kelihatan letih dan tidak bermaya malah wajah nampak seakan-akan kusam. Ini membuatkan kita selalu tidak ceria dan lemah tidak bermaya.

Sewaktu melahirkan, memang banyak zat-zat penting dalam makanan perlu diambil oleh ibu untuk memberi lebih tenaga dan zat cukup apabila penyusuan susu ibu kepada si anak diberikan. UmiIzz nampak sangat bezanya ketika melahirkan anak sulung dengan anak kedua. Kerana anak kedua umiIzz mengambil keseluruhan makanan tambahan dari Shaklee.

Pengambilan ESP contohnya, cukup memberikan khasiat kepada ibu menyusu. Umiizz tidak berasa terlalu letih malah penyusuan juga berjalan lancar. Jika bangun tengah malam juga, amat bertenaga. ESP yang umiIzz ambil membantu mengelakkan umiIzz cepat lapar dan berasa tidak bermaya untuk membuat kerja lebih.

Kalau terlebih rajin dirumah, umiIzz akan bland ESP dengan buah-buahan.. Sedap sungguh rasanya. Suami pun suka. dan kalau ada masa free beliau akan minta buatkan ESP JUS.. Nyum-nyum gitu.



Nak tahu cara mana yang paling best dan syoknya minum ESP? Alhamdulilah, umiIzz tidaklah terlalu memilih makanan. Kalau untuk sihat, pahit pun umiIzz boleh lagi telan asalkan sihat. Tapi ESP ni memang enak kalau umiIzz campurkan dengan Holick suam-suam.. Nyum-Nyum, memang rasa nak bancuh selalu tapi apa boleh buat, 3kali sehari je dan tak lebih 3 sudu sehari.

Sejak tu, memang tak tinggal ESP Holick umi sebagai sarapan pagi umiIzz. Ianya cukup mengenyangkan malah kulit lebih lembut dan licin berbanding dulu.

Apa tunggu lagi, jika anda inginkan kulit lebih licin dan lembut. PM saya untuk ESP anda









Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136



 Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: