PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 10 Mac 2014

Minum ESP ketika mengandung dan menyusu buat kulit bayi jadi putih cantik,BETUL!!



Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Ramai ibu-ibu yang inginkan anak yang dilahirkan sihat, putih gebu, comel dan cerdik. Dan rata-rata orang cakap nak anak kulit putih silalah minum soya banyak-banyak. Betul-betul-betul sebab saya juga putih disebabkan mak saya dulu suka minum soya banyak2 malah setiap masa adalah air soya.. heehehee.. Tapi tahukah anda soya dahulu dengan soya sekarang tidak sama? Kenapa?




Soya yang dihasilkan pada 30tahun dahulu adalah yang benar-benar asli dan organik tidak sama dengan soya pada masa sekarang. Kebanyakkan mengandungi GMO dimana kacang soya disuntik untuk lebih cepat tumbesarannya. Ianya adalah makanan ubah suai genetik.

Organisma Ubahsuai Genetik ataupun GMO (genetically modified organism) adalah benda hidup yang mana kandungan genetiknya telah diubah dengan menggunakan teknik kejuruteraan genetik. Ubahsuai dibuat bagi tujuan menambahbaik kualiti dan meningkat mutu makanan. Namun, sebenarnya sesetengah fakta mengenai organisma ubahsuai genetik, memberikan kita fakta yang menakutkan mengenai kesan negatif kepada persekitaran dan juga kesan kepada manusia sendiri.



Bayangkanlah makanan Ubahsuai genetik ni masuk dalam tubuh bayi kita? Oleh itu, Shaklee dengan sangat menitikberatkan kualiti Soya nya memilih butir kacang soya yang tidak memiliki ubah suai genetik iaitu NON GMO. Ianya sangat selamat dan menyihatkan lagi bayi dan ibu. So bayi yang lahir gebu tidak mempunyai alahan.. insyaAllah, dengan izin Allah.



Kebanyakkan ibu yang mengambil ESP mengakui bahawa kulit anak mereka kelihatan putih gebu dan tidak elergik berbanding yang tidak mengamalkan ESP. UmiIzz juga menggalakkan ibu mengandung mengamalkan ESP memandangkan ESP sangat baik untuk ibu mengandung. Lihat disini.

Oleh itu, jika anda menginginkan ESP untuk makanan tambahan anda, sila hubungi saya. Jangan lupa, ESP bukan hanya untuk ibu mengandung malah untuk lelaki dan wanita.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136
Salam sayang dari,
 




gif creator
gif creator

0 comments: