PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 13 Mac 2014

ESP membantu kulit lebih muda cantik dan glowing.


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim

Kulit adalah aset penting bagi semua orang termasuk lelaki dan wanita. Semua orang nak kelihatan cantik dan malah lebih muda dari usia namun ada yang tidak menitik beratkan penjagaannya. Memakai masker adalah salah satu cara menghilangkan rona hitam seperti black head dan white head, juga membantu membuang sel-sel mati diwajah. UmiIzz paling suka masker putih telur. Ianya adalah bahan semulajadi dan tidak merosakkan wajah.



Namun sejauh mana kerajinan kita untuk menjaga kulit untuk kelihatan lebih anggun dan muda malah lebih sihat? Pemakanan amat penting dalam membentuk sel-sel baru. Pengambilan makanan sihat membantu kulit kita lebih sihat dan muda. Namun selengkap mana makanan yang kita ambil hari-hari?

Makanan tambahan membantu anda melengkapi nutrisi harian anda. Antara makanan tambahan ataupun suppliment yang sesuai untuk kulit adalah ESP Shaklee, Vitamin B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan GLA Complex.



ESP sangat membantu dalam kerana sel-sel kulit terbentuk dari protein. Mengamalkan ESP Shaklee yang sememangnya bukan dari GMO (perubahan genetiknya) sangat membantu menghasilkan sel-sel sihat yang menjadikan kulit lebih sihat. Malah sel kulit yang sihat membentuk sel baru yang sedia menggantikan sel-sel mati diwajah dan menyebabkan tompokan-tompokan sel mati menjadi semakin pudar dan cerah kerana penghasilan sel kulit baru dan muda.

Berbeza dengan protein di luar sana, ESP Shaklee tidak mengandungi GMO dimana genetiknya tidak diubah. Malah ESP shaklee mengandungi Protien yang seimbang yang diperlukan oleh tubuh seperti essential dan non essential, juga ESP Shaklee mengandungi bahan anti kanser iaitu isoflavon. ESP Shaklee dihasilkan dalam keadaan keterbersihan yang selamat dan terkawal dan bukan pada kadar suhu yang tinggi yang mampu membunuh protein dalam soya.

Jika anda inginkan kulit yang SIHAT dan muda sentiasa, hubungi saya untuk ESP anda sekarang. COD area Kuala Lumpur (hubungi saya dahulu untuk temujanji anda).

Belian terus secara online dengan SHAKLEE tanpa melalui saya??
Klik >>SINI<<











Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,
 


gif creator
gif creator

0 comments: