PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 7 Mac 2014

ESP BAGUS UNTUK IBU HAMIL

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim

Comel sungguh ibu mengandung, apalagi kalau ibu muda yang baru pertama kali mengandung. Mual dan loyanya kelihatan sangat comel sekali, apalagi kalau melihat gelagat seleranya yang meminta macam-macam dari suami bagi memenuhi kehendak sicomel dalam kandungan. Suami pula, wajiblah melayan kehendak isteri mengandung memandangkan permintaan itu biasanya adalah dari sicomel didalam. Namun tidak semua ibu mengandung tidak mengalami alahan dan tidak semua juga ibu mengandung mengalami alahan teruk. (",)




Apabila seorang wanita itu mengandung, kandungan dan keadaan ibu hendaklah dijaga dengan baik. Jika ibu sihat dan dipantau keadaannya jika mengalami alahan teruk, kandungan bayi akan lebih sihat dan cergas apabila dilahirkan lebih-lebih lagi ibu mengambil khasiat yang sempurna ketika mengandung.

Tidak semestinya ibu mengandung mengalami muntah-muntah kerap kali akibat dari alahan teruk kerana ada juga ibu mengandung yang mengalami kekerapan muntah disebabkan oleh gestrik yang menyerang. Oleh itu, pemakanan yang sempurna dan seimbang dapat membantu ibu mengelakkan diri dari cepat lapar dan berlakunya gestrik.



UmiIzz sendiri berpengalaman mengalami alahan teruk ketika hamil anak sulung disebabkan tidak dapat mengimbangi terjadinya gestron yang berlebihan didalam perut. Ini adalah kerana umiIzz sendiri bukanlah seorang yang pemakan/kerap kunyah sehingga adik ipar umiIzz berasa pelik melihat umiIzz yang tidak seperti kakak ipar beliau yang lain kerana berselera ketika mengandung berbanding umiIzz.

Disebabkan tidak dapat mengawal masalah gestron itu sendiri menyebabkan keadaan alahan umiIzz berlarutan hingga 7-8bulan walaupun saat itu tidak seteruk masa trimester pertama dan kedua. Dari pengalaman pertama itulah umiIzz mencari altenatif lain untuk mengelakkan gestrik selain mengambil magnesium trisilicate. Berkenalan dengan Bonda Shaklee umiIzz itulah umiIzz belajar mengawal gestrik dalam perut dan mengurangkan alahan muntah lebih teruk, alhamdulillah.

UmiIzz diperkenalkan dengan ESP. Memandangkan ESP dari kacang soya dan tidak sama dengan minuman soya yang berada dipasaran, maka umiIzz pun teruja mencuba kerana ibu umiIzz selalu mengingatkan agar minum soya selalu supaya kulit anak bersih. Kerana ragu-ragu untuk minum soya dipasaran, danish tidak mendapat sepenuhnya soya namun rezeki danial umiIzz bercinta dengan ESP ketika mengandungkannya.

Alhamdulillah, alahan gestrik tidak teruk malah boleh dikawal, kerana ESP mengenyangkan dan membuatkan kesan lapar terjadi dalam jarak jauh. Apabila ESP membantu umiIzz ,mengelak dari cepat lapar, maka alahan gestrik yang teruk jarang berlaku. Alhamdulillah, rasa sungguh lega waktu itu. Waktu itu, umiIzz tidak tahu yang ESP boleh dibancuh dengan minuman lain, maka umiIzz pun bancuh begitu sahaja dan minum dalam sekelip mata demi mengelakkan gestrik terjadi.. Rupa2nya boleh dibancuh dengan minuman kegemaran, bayangkan minum ESP begitu sahaja dengan air sedikit suam?? Nyum-nyum...



Malah, ketika mengamalkan ESP juga, kulit Danial kelihatan kemerah-merahan ketika dilahirkan. Namun ramai mengatakan Danial persis kulit umiIzz yang memang putih walhal mereka tak tahu rahsia umiIzz, hehehe..

Jika anda inginkan ESP yang best demi sicomel yang sihat gebu dan aktif dapatkan dari saya pengedar shaklee sah anda.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136



Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: