PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 13 Mac 2014

Ostemetrik pelengkap tambahan selain ESP untuk usus luka kerana gestrik teruk

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..


Sakit perut, pedih ulu hati boleh diketegorikan sebagai tanda awal gestrik. Jika berlaku kerap. Ia boleh menyebabkan gestrik yang terlampau kerana dinding usus terhakis dan menyebabkan luka. Kesakitan yang dialami oleh pesakit gestrik adalah sangat tidak selesa malah ada yang tidak boleh bangun dan berbuat apa-apa. Namun, sebelum terkena eloklah kita berwaspada waktu makan kita. Apabila sudah terkena maka, ikhtiar lah sebaiknya.



Gestrik berpunca dari asid yang terkumpul untuk mencerna makanan dalam perut, jika makanan diambil tidak mengikut waktu malah ada yang skip makan terlalu kerap, asid gas ini akan bertindak menghakis dinding usus kerana tiada makanan yang boleh dicernakan oleh asid gestron yang boleh menyebabkan dinding usus luka.

Pengambilan makanan yang terlalu pedas dan berasid juga mampu membuatkan asid gestron berlebihan dan perut menjadi pedih dan sakit. UmiIzz selalu menghidapi getrik disebabkan migrain yang dihadapi saya mengambil ubat maigrain yang menyebabkan perut saya menghasilkan gas asid berlebihan. Migrain yang saya alami adalah berpunca dari hormon. Sejak mengamalkan ESP ditambah dengan Ostemetrik, alhamdulillah.. Gestrik saya beransur pulih malah berkurangan.

Ostemetrik bertindak membantu menyembuhkan luka usus dan membantu memudahkan penghadaman. Selain dari pembekal calcium yang mencukupi terhadap tulang dan gusi, ostemetrik sangat baik untuk sistem penghadaman. Malah membaiki pedih luka akibat asid gas yang berlebihan.

Orang kata, jika sakit perut minumlah susu kerana susu boleh membantu gas dalam perut keluar namun umiIzz selaku penghidap tegas gestrik tidak boleh meminum susu ketika perut kosong mahupun tengah pedih sakit kerana akan memburukkan keadaan lagi kerana susu juga mempunyai kandungan asid yang boleh bertindak masam dan membuatkan perut menjadi lebih tidak selesa.

Cara terbaik yang umiIzz lakukan ialah dengan mengamalkan konsisten mengambil ostemetrik dan minum ESP. ALhamdulillah, jarang sekali gestrik berlaku jika umi tidak terlalu sibuk hingga tidak sempat mengambil menu.
Ostemetrik + ESP

Sesiapa yang penghidap gestrik tegar, bolehla mengambil ESP dengan ostemetrik untuk melegakan dan mengurangkan kekerapan terjadinya gestrik malah insyaAllah akan hilang terus jika pemakanan dijaga dengan betul.

Ingin membeli terus dengan SHAKLEE secara online tanpa melalui saya?
Klik >>SINI<<



Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: