PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 30 Mac 2014

Testimoni jujur seorang pelanggan set bersalin, menyusu dan slimming Shaklee


Assalamualaikum dan Salam sejahtera,
Bismillairrohmanirrohim

UmiIzz dibesarkan dengan pengenalan kepada tradisi, malah makanan tambahan juga ibu umiIzz kenalkan dengan jamu agar kelhatan segar dan awet muda. Seawal usia 12tahun, ibu UmiIzz telah mengajar umiIzz minum jamu akar kayu rebus agar dalaman umiIzz segar dan sihat. Masa tu umiIzz percaya, jamu sangat membantu tubuh kita lebih bertenaga dan segar sepanjang masa.




Apabila dewasa dan telah melahirkan anak sulung, umiIzz tetap memilih jamu sebagai makanan tambahan untuk berpantang agar tubuh lebih sehat dan cergas, ya betul.. memang ada nampak perbezaan semasa mengandung dan selepas berpantang dengan jamu. Malah badan makin ramping seperti belum pernah bersalin. Walaupun telah kenal dengan pelbagai jamu moden umiIzz tetap memilih jamu tradisional hinggalah umiIzz mencari suppliment yang membantu menjayakan susu ibu, umiIzz terjumpa Shaklee. Memang betul, macam-macam suppliment yang umiIzz cuba tetapi Suppliment Shaklee yang paling best dan berkesan sekali. Akhirnya, umiIzz membuat keputusan untuk bertukar kepada Suppliment Shaklee dan tiada jamu lagi.

Sejak jatuh cinta dengan suppliment Shaklee,pelbagai set dan kesesuaian suppliment Shaklee umiIzz kenalkan kepada kawan-kawan. Setiap kali mendengar kebaikkan product Suppliment Shaklee,umiIzz akan mencuba dengan kesesuaian umiIzz dan apabila ianya berhasil seperti yang diinginkan,umiIzz akan berkongsi cerita.



Seorang pelanggan umiIzz mengambil peluang bersalin anak kedua dengan set berpantangd, menyusu 3M dan slimming Shaklee. Sangat terkejut apabila bersalin kali ketiga ini, beliau kelihatan tenang, releks dan paling tak disangka beliau sangat sihat, cergas dan segar berbanding bersalinkan anak pertama dan kedua.

Apabila membaca catatan beliau di FB umiIzz juga sangat terkejut dan teruja sebab beliau meminta kawan-kawan beliau PM beliau jika ingin tahu rahsia apa yang diambil hingga begitu cepat sihat, cergas dan segar bugar, umiIzz sendiri pun bertanya.

Jujur beliau mengaku, set 3M dan slimming Shaklee yang dibeli dari umiIzz sangat-sangat membantu beliau lebih cepat sihat, segar bugar dan cergas. Alhamdulillah, semua izin Allah dan memang betullah, Shaklee membantu ramai ibu bertenaga dan sihat cergas selepas pengambilan selama 2minggu bersalin. Malah, beliau turun sebanyak 15kg dalam tempoh 2 minggu menggunakan Shaklee.

Pelanggan saya juga turut menyatakan beliau sangat terkejut dengan tenaga yan beliau ada dan kecergasan yang beliau miliki walaupun baru2minggu bersalin. Berbanding anak sulung dan kedua, beliau mengamalkan jamu tradisional tetapi hasilnya tidaklah sehebat suppliment Shaklee.. wahhh.., alhamdulillah ya Allah.

UmiIzz ingin sharekan gambar perbualan umiIzz dengan puan L, namun beliau meminta dirahsiakan kerana takut rakan baiknya kecil hati kerana beliau tidak mengambil set tersebut dengan rakannya. UmiIzz tanya kenapa tak ambil dengan rakanNya itu, beliau menjawab yang beliau lebih tertarik dengan penjelasan penuh dari UmiIzz di wall FB setiap kali ingin berkongsi cerita.Alhamdulillah. Malah beliau seronok walaupun hampir sebulan menggunkan set yang dibeli dari umiIzz, umiIzz tetap membantu memberi Consultant Percuma. =)..

Jika anda inginkan set Bersalin, Menyusu dan Slimming Shaklee.. Boleh hubungi UmiIzz direct di Nombor Handphone yang tercatat dibawah. InsyaAllah umiIzz guide anda hingga berjaya.


Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: