PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 6 Februari 2014

Bisness Shaklee Kuala Lumpur : Berguru Walaupun Jauh Di Sempadan Laut China Selatan

Assalamualaikumd an salam sejahtera, Bismillahirrohmanirrohim..


Dahulu-dahulu, kalau kita nak menuntut ilmu guru dihadapan mata, baru ilmu sampai. Kalau tak pun, kita belajar melalui menjawab soalan dan mengepos kembali soalan dan dibalas dengan pengeposan jawapan. Susahnya menuntut ilmu waktu dahulu tetapi tetap digalakkan hingga ke Negeri China.. Ingat tak pepatah ini??




Namun dizaman serba canggih ini, pelbagai manfaat boleh didapati dengan mudah. Walaupun terpisah di hujung dunia anda masih boleh menuntut ilmu dengan guru anda dengan menggunakan teknologi moden. Apa sahaja ilmu yang anda perlukan samada untuk membangunkan bisness malah apa sahaja pun mudah dilalui. Yang penting, usaha anda untuk berjaya.



Semalam, sambil teman anak yang admit di wad (kenapa-kenapa-kenapa??? biasalah, budak bijak Allah uji lah sikit), UmiIzz masih guna masa mengambil peluang belajar bersama kawan-kawan bisness yang berlainan negeri. UmiIzz di Wilayah persekutuan masih boleh  menimba ilmu bisness bersama mentor yang berada jauh di Sempadan Laut China Selatan. Ada kawan-kawan yang berada di perak, dari Kelantan, Kedah, Pulau Pinang sama-sama mengambil peluang menambah ilmu. Walaupun umiIzz boleh dikatakan "terror berblogging" wah, jangan pula muntah ya.. Namun perasaan ingin tahu tetap wujud. Manalah tahu ada part yang kita tak tahu, boleh jadi membantu untuk umiIzz lebih bijak berblog. Malah, umi Izz boleh sharekan dengan anak-anak buah bisness umiIzz yang lain.



Yang pastinya, bisness Shaklee ni tak susah dan tak banyak duit yang perlu dikeluarkan demi mendapatkan ilmu dari mentor untuk berjaya. Hanya dihujung jari dan bila-bila masa. Jadi sebagai seseorang tak kiralah anda student, surirumah sepenuh masa ataupun yang berkerjaya.. Kenapa anda tidak memilih untuk menjana income lebih dengan bisness Shaklee. Kisah Meeting Shaklee Online disini

Walaubagaimana pun, senang macamana pun.. Semuanya terletak atas usaha anda untuk berjaya. Kenapa Mentor saya boleh berjaya dalam Shaklee dan mendapat pulangan hingga hampir sejuta setiap bulan, tetapi kita menidakkan untuk kita berjaya macam mereka??? Semuanya terletak pada kita untuk memilih berjaya atau suka-suka. Jika nak berjaya tentulah kena usaha dan tiada dalam dunia ini yang berjaya datang tanpa usaha.

Kalau ada yang bertanya UmiIzz abad ini , musim Shaklee.. Dah ramai yang nak biz shaklee, jadi kita nak biz benda yang sama untuk apa? Jawapan mudah yang telah disediakan oleh para pengkaji bisness... Kebanyakkan yang joint Shaklee 70% daripada keseluruhan nya adalah suka-suka, nak berbisness ikut trend dan glamour..(orang nak buat, awak pun nak.. tp tak 100%), mencampur adukkan semua bisness dan tak tahu nak capai yang mana satu untuk berjaya.



UmiIzz bukanlah kaki MLM dan tak mudah umiIzz nak tumpu 100% MLM untuk berjaya lagipun umiIzz ada biz sendiri, TETAPI Shaklee ada kelainannya. Selain dapat belajar banyak perkara, umiIzz lebih dekat lagi kepada pencipta. Walaupun Mentor umiIzz berada diseberang Laut China Selatan, tetapi itu tidak mematahkan semangat umiIzz untuk berjaya. Dan umiIzz tidak kedekut ilmu.. Jika anda berminat nak join under group UmIizz, insyaAllah.. umiIzz bantu anda untuk berjaya bersama.

Jika ada sebarang kemusykilan dan pertanyaan atau berminat nak jana income dihujung jari, jom kita join Bisness mudah dari Shaklee. Email, Wsap, Sms dan Viber umiIzz segera.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur 
UmiIzz ; Izzlynn 
Id : 915911 
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com 
Hp : 013.202.8136 

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: