PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 5 Februari 2014

Set Kurus Alfafa + Lecithin Jimat dan berkesan

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Bismillahirrohmanirrohim

Kalau kita nak, kita buat sungguh-sungguhkan? Ada yang sanggub taruh nyawa sebab nak sangat cantik dengan cepat malah ada yang sanggub berhabis duit demi kecantikkan. Untuk apa jika cantik itu sekejap malah membawa derita kemudian dan untuk apa pula cantik itu jika yang kita lakukan itu salah dan mendatangkan kerugian di akhirat?


Sebab itu umiIzz lebih suka kepada memilih yang benar-benar tulin dan menyihatkan daripada segera cantik tapi merana kemudian malah menanggung azab disana nanti. Pemilihan Shaklee adalah kerana kandungannya yang selamat. Sama dengan memilih Cloth Diaper dahulu, walaupun umiIzz terpaksa bersusah payah, namun umiIzz amat berpuas hati dan seronok menguruskan Lampin kain moden. Sama juga dengan Shaklee, semuanya memerlukan kesabaran dan berterusan.

Alhamdulillah, set kurus yang ditawarkan oleh Shaklee benar-benar membantu umiIzz sihat tanpa masalah lain. InsyaAllah.. Kali ini umiIzz nak bercerita berkenaan Set Kurus Lecithin dan Alfafa. Kecantikkan adalah hak milik semua orang dan ramai yang ingin kelihatan cantik dan langsing tetapi jangan kita lupa memilih pemakanan yang sihat dan pengambilan makanan tambahan yang yakin selamat adalah yang paling penting dan utama. Jika kita tidak membiasakan diri dan terlalu gelojoh dalam melakukan sesuatu terutama dalam bab kesihatan ini berkemungkinan akan mendatangkan mudharat besar kepada diri sendiri.

Untuk makluman semua, Set Alfafa + Lecithin adalahset bajet kurus. Lecithin membantu membakar lemak tepu dan alfafa membakar toksin dalam tubuh. Kalau kita makan dengan teratur  lecithin dan Alfafa, malah menjaga pemakanan yang kita ambil setiap hari juga lebihkan meminum air sebanyak 3liter lebih sehari, insyaAllah ianya berhasil walaupun sedikit lambat.

Pengambilan makan berserat tinggi dan mengelakkan pengambilan minuman bergas, ber ais dan mekanan yang berlemak dan berminyak agak membantu pemusnahan lelemak dalam tubuh terbakar dan menyokong sistem penyingkiran toksin dengan mudah.




Namun, setiap apapun.. kesabaran itu perlu. Tahap kesabaran yang sangat tinggi amatlah diperlukan dalam kehidupan. Begitulah kita dalam memproses lemak dalam tubuh dan menyingkir toksin yang tinggi memerlukan kesabaran yang tinggi dan kecekalan yang hebat. Perlu menjaga makanan dan minuman demi kecantikkan dan kesihatan. Jika anda amalkan pemakanan yang tidak sihat, mengambil makanan berlemak dan minuman bergas manis, dan ber ais.. pastinya lemak tepu dan toksin anda susah dikawal untuk tujuan penyingkiran.

Maka, pilihlah yang terbaik dan menyihatkan diri anda. Jika usaha kita lebih dan pengorbanan kita ada (menjaga dari mengambil makanan berlemak dan minuman sejuk dan bergas) pastinya hajat kita untuk cantik sihat dan ramping xmustahil kita gapai. Umi Izzda berjaya mengkuruskan ramai kawan-kawan, mereka langsing dan cantik bila ambil lecithin dan alfafa serta mendapat guide dari umiIzz sepanjang masa. Anda perlukan langsing, sihat dan cantik. PM/ WsaP/ Viber/ Sms umiIzz untuk product kecantikkan anda dan guide dari umiIzz.

UmiIzz teruja membantu anda capai berat badan yang anda inginkan, insyaAllah.. semua izin Allah..








Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur 
UmiIzz ; Izzlynn 
Id : 915911 
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com 
Hp : 013.202.8136 

Salam sayang dari,

gif creator
gif creator

0 comments: