PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 5 Jun 2009

MomBloggersPlanet Cutest Baby in Red Contest

Wahhh, maSA jalaN2 kat MomBloggersPlanet tadI uMi terNampak contesT kat uMah Mum Bloggers Planet. Waaaa... ada conteSt menArik lagi.. huhuhu Jommm, kita LAyaNzzz entry uMi ni..

Erm... ini AdaLah contesT ke dua yanG uMi nak masuK dalam BulaN jun NI.. huhuh, tamaKkah? Contest ni diaNJurkan oleH Mum Blogger Planet . Terima kasIh Mum Bloggers Planet keRana mencipTa banYAk conTest. WalAupun uMi tak Menang uNtuk conTest MDC haRi Tu yanG di buat oleH mUM bloGGers Planet juGak, taPi kalI ni Umi Tak berpUtus Asa.. Umi maSuk jUga seBab bIla kiTA berContest kiTA akaN merapatkan LAgi taLi perSAhabaTAn anTAra Blogger2 teGAr ni.. huhu... ContesT kaLI ni di Beri TajuK "Cutest babY in RED" Wowww.. MeMANg meNArik seBab uMi suKa color meRah, NAmpak berAni, gaGAh dan MEnyerlaH... huhuhu.. COnteSt ini BerMUla pada 1st to 15th June 09. Ada beRapa haRi laGI unTuk Umi jOin.. daN Jom kIta laYAn conTesT ni..



klik pada gambaR untuk link ke Mom Blogger Planet


SeperTi biAsa seTiap conTest ada sYArat2 nYa.. boleh lihat di Mum Bloggers Planet. dan nak tahu hadiah2 bagi pemeNaNg yang berJaya dalaM contest ni.. waaaaa.. umI teruJA sanGAt2 tengOk hadiahnya. TeriMa kasih kepada Mom Bloggers Planet



Hadiah ditaja oleh :



Klik gambar diatas

klik gambar diatas


HAdiah2 bagi pemenAngnyer ialAh:-



1x FIRST PRIZE


- One Medium Landscape or Medium Portrait HARDCOVER Photobook by PhotoBook Malaysia (worth RM144)
- One bag of his/her choice (pick ANY bag) from
AliceWonders (worth from RM50-RM200)


1x SECOND PRIZE

- One Medium Portrait or Medium Portrait Classic SOFTCOVER PhotoBook by Photo Book Malaysia (worth RM80)

1x THIRD PRIZE


- One Large Landscape POSTER by PhotoBook Malaysia (worth RM68)


3x CONSOLATION PRIZE

- One PurseHook each from AliceWonders (worth RM20)

ermm.. bestkan hadiaH yang ditawarkan.. Umi pun cari2 lah gamBar danISh yaNg aDa color yg di kehendaki iaitU reD... Tak siLAp uMi DanisH ada berGambar denGan color merah.. Erm.. CAri Punyer carI, uMi jumpa inilah dia..



posiNg ala2 manJA

Nama : Muhammad Izz Danish bin mohd Ridzuan

D.O.B : 12 .12. 2008



rasa2 koRang, shomel Tak dANisH.. uMi raSA gambaR yanG ni akSi yg tercomel daNISh dengAn red color.. danISh memaNg shomels kan kaliAn.. ehermmmm..



ni la, baru danish nak tengok kamera n senYum v dia tu, huhuhu




TenYum V laGi.. alamaK aIr LiuR daNish, hehehe...




daNISh tenGah keLakaR seMAcam tiMe ni..


BAnyaK pulak gaMbO daNish yanG uMi RASA cute sesaNgat.. perasanke umi Ni?? hehehe.. Ok, padA paNdanGAn uMI DaniSh paTut dinobatKAn "Cutest Baby in Red" keRana daNISh saNGAt shomels bila berGAya denGAn aPA juA color meRah.. Macam Abi Yang sukekan color Merah. seperti Nama daNish yang bermULa denGan iZZ bermakna kekuatan, merah adalah color yang seSuai untuk daNish kerAna merAh juGa melamBangkan kebeRanian seseOrang itu. So memAng kenaLAh meRah ni denGan kehiDupan daNISh. WarnanYA yaNG teRAng menYErlah juGA melaMbangKan peribadi seOrang yang GagaH. Pada uMi color ini meNAikKan semaNGAt danISh unTuk kUat dalaM menemPuh apA jua rintaNGAn unTuk memBesar. Umi daN abI naK daNISh menJAdi aNAk yang Bijak, siHAt daN kuat..



DaNish yg Cute??

So kenapa daNisH mesti dinobatkan "Cutest Baby in Red" seBab daNiSh aDAlah aNak yang berTuah baGi uMi. Umi baHAgia kerana aDa daNiSh, diA sentiaSa terseNyum, waLaupun Baru banGun tDo.. Jadi subuh2 paGi tu, Kalau Umi denGan aBi naK baNgun soLat, seLalunya diA iKut Bangun daN terUs je terSenyum.. hehehe seJuk je hati tenGok daNish.. Hati Resah jaDi teNanG keRana daNish, peNat hiLang biLa lIhaT daNISh terseNyum.. PanaS menJAdi seJUk denGan memAndanG waJAh daNISh.. DaNisH meMang cute di haTi umi..



K, la seMua.. Joms kiTa meRamai2kan laGi keNalan antara Kita daN anaK2 memAsinG deNgan menJoinkan diri dalAm Contest yaNg di anjurkAn oleh MomBloggersPlanet ni. GooD LucK, mama seMua..

>>joM voTe for daNish.. hehe!!<<


SayaNg daNisH..

2 comments:

MiszMama berkata...

gud luck danish..tomei sangat..ade can nak menang ni.hehehe..umi, nanti kite e-mail ye, kite ni malu skit nak cepat order, maklumlah duit tak masyuk lagi.

MiszMama berkata...

gud luck danish! tomei sangat..ade can nak menang tu.hehehe
umi, nanti kite e-mail ye, kite ni malu skit nak e-mail, maklumlah duitnye tak masyuk lagi.