PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 24 Mei 2010

My Wish Giveaway form Yantzyeem..

haii..selamat petang, petang isnin yg ceria ni uMI nak menjoinkan diri dengan contesT yang dianjurkan oleH Yantz..Mula sekalI yang korang perlu tengOk iaLah banner contest ni dan sponser contest ni.. CAyalah yanTz.. wish me luck k..hadiah misteri di sponser oleh Sinar Printing.. klik banner ni..



Dan kalau berminat nak join sama klik je banner yg atas sekali tu untUk maklumat selanjutnya.. Syarat2 yg diberiKan telAh pun Umi penuhI sepertI yang tercatat daLam blog yantz tu.. mudah je kan dan paling best dan lain dari yg lain.. Yant suh kita wish hadiah apa yang kita nak.. hahah.. bab ni yg uMi daniSH lemAh sikIt sebAb uMI danISh ni tak pandaI nak demand2..selalunya org bagI terima denGAn sYukur.. dan kalI ni dibenarkan memiLih so uMi try la kot ada lucky utk menanG kan..



Ermmmm... sedapnya coklat yang kat atas tukan... sebenarnya coklat tu uMi dapAt daRi lovelygifts.my klik kat gambar uNtuk selAnjutnYa.. Oleh kerana Wish yg pertama dibenarkan sebanYAk RM50 (wow!!banyak tu YAntz..) so sudi la kiranYA penuhI impian ku nak makan coklat aTas ni.. HargAnya daLAm RM40++ shj..



UntUk bUku kat aTaS tu.. korang nAmpak tak?? BacalaH anAk ku daRi AdikBijak.com, klik kat buku bacalah anak ku tu untuK selanJutnYA.. Yang ni memaNg nGam2 RM30.. rasaNYA eLok la disebAbkaN anaK umidanISh maKIn memBesar so, uMi raSa MeMAmng elOk uMidanISh dapAt kan bukU ni deNGan segeRA.. leh la menGAjar danISh memBaca denGAn mudah.. kan..kan..


Ok, bagi piliHan ke 3 pUlak iaitU rM20 uMi da tak taHu nak wiSh apA cuMe terpandanG ni kat Nurul collectioN.. rasanYA ok kot kan.. berbaloi2 denGAn harga dan bentuknYA.. klik pada gambar unTuk selanjUtnya..

SelaiN dari hadiAh yang korang pilIh ada gak cik yaNtz nak bagI hadiaH misteri dari sInar Printing ..fuhhh giler best..

Penilaian Juri adalah melalUi random.org.... maknanya ianya adalah tepat dan tiada piliH kasiH.. yantz memaNg best.. dan uMI menGajak yang laIn uNtuk sama2 memeriahkan laGi kontest ni... cepat2 tau korang sebAb tarikh tutUp contest ni pada 30 meI 2010.. so masih ada masa.. jangan macam umidnaish.. disebabkan terlalu sibuk dengan pelbagai keje.. habis sume contesT da due date.. hahaha...

Ok Yantz apa laGi.. p la menderam pakcik random.org tu piliH umidaNish... ekekeeke..

Salam sayang dari,








Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..




gif creator

4 comments:

Suziey Ahmad berkata...

goodluck umi..waaaa kalu dpt coklat tu bole la share..hiks:D

mamaarifakeemaisy berkata...

Good luck umidanish! ^_^

UmiIzz berkata...

suziey:
TQ erk.. nnt join suziey punya contest plak

UmiIzz berkata...

mamalieyna:
Tq mamalieyna,nnt join sekali tau