PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 12 Oktober 2010

Kongsi Kasih..

Salam satu malaysia semua.. lama tak godeh bolg, almaklum le bz bangat sejak pose aritu.. tak menang tangan, kalau bole nak je tambah 24jam sehari tu jd 28 jam ke lebihkan tang siang n kekalkan malam (kalau pendek malam nnt ada plak pengantin komplen..huahuahua tak baik umidanish ni) takpela..oleh kerana blog tak berupdate maka hilangla seri dan tiada la kawan2 pengikut setia cerita umidanish.. takpela.. nnt umi kayuh laju2 kejar korang n update selalu..sempatke umi??
Tajuk pun kongsi kasiH so sape yg nak berkongsi kasIh?? Umi ke? Abi ke, danish?? ke korang? Sebelum tu nak cerita tang danish yang makin besar.. Dah mula kuat merajuK.. da muLa pandai manJA lebih2 berbanding duLu da mUla kuat tarik perhatian. Kadang2 umidanish kesian tengok tp nak wat camno.. biasa la tu..semuanya akan mengalami benda yang sama..

Umi tau danish da tahu walau camne pun dia akan tetap berkongsi kasIh, dia tetap akan berkongsi segala hal kegemarannya dengan orang lain.. tapi danish anak umi sayang..walau camne pun kasih sayang umi pada danish tetap sama dan tidak akan berbelah bagi.. semua sama rata dan semua dapat yang sama..

Nanti bila da dapat kawan, danish juga yang senang.. boleh main bersama dan segala2nya bersama2.. jangan2 umi pun danish tak ingat.. huhuhu.. takpela sayang hadir yang baru tak bererti yang lama umi dan abi lupakan.. tetap kami sayang, tetap kami belai.. cume danish bersabarla, mungkin perhatian nnt lebih kepada kawan baru danish tapi danish tetap no 1 dihati umi.. walaupun sekarang ni.. macam2 karenah dan ragam danish pada umi, umi tahu danish cube yang terbaik untuk tarikh perhatian umi dan umi sayang danish lebih dari segala2nya..ingat tu..ye sayang


Salam sayang dari,



Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..


gif creator

3 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

anak ada bakat nak pandu kete lumba F1....

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

ambik award kat sini

UmiIzz berkata...

pakcik dot:
pakcik dot ni, tah apa2 la.. tak mo la danish jadi lumba haram ekeke.. nanti umidanish amik