PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 5 Mei 2011

Cabutan hadiah yang lebih mudah untuk pemenang..


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

huhuh, rasanya adil tak nak cabut undi ke korang rasa nak umidanish bagi je hadiah tu terus kat korang erk? Sebab tengok macam tak kisah je kan nak dapat hadiah apa-apa, janji tupperware brand kan?? so umi rasa kat sini, umi pos je la terus hadiah pada korang..ok tak..

Okla, abi pun kata tak payah pening2 kan kepala, so pilihan pertama pakcik random tu dianggap sebagai penerima hadiah misteri dan penerima bertuah tu adalah mamawafiQ.. tak sangka plak mamawafiQ bertuah erk..


4 biji botol air untuk korang..


Ok, yang ke dua hingga ke lima tu akan menerima salah satu hadiah dari 4 bekas botol air tu ok.. diharapkan semua pemenang bertuah ebrpuas hati dengan keputusan terbaru umidanish ini.. maaf buat korang pening kepala..


dan... seperti yang dijanjikan hadiah misteri adalah seperti gambar dibawah ni.. kegunaannya untuk memesin barang2 dapur seperti bawang, cili dan lain2... huhuhu, eh ada tak sape2 yang da ada collection ni??


hadiah misteri : Turbo Chopper

Salam sayang dari,
Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

5 comments:

◇◆نور فر ها نا berkata...

wah bestnya >>so sad can't win this prize>>tahniahlah kpd pemenang>>^_^

MamaAzzim berkata...

terima kasih umidanish :)

mamaarifakeemaisy berkata...

waah ebrtuahnye...tahniah buat pemenang~ ^_^

Dayana Z berkata...

congrats kpd yg menang :) !

Myra Jay berkata...

Thniah ppd yg bertuah :)