PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 23 Mei 2011

Danish Umi

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Apa khabar korang.. alhamdulillah tuhan kurniakan kesihatan yang baik pada kita untuk menghirup udara segar walaupun dugaan demi dugaan bercambah menguji setiap kesetiaan kita pada Illahi..

Setia pada manusia belum tentu dibalas kesetiaan yang setimpal setia kita namun pada Nya.. bukan sekadar kasih sayang Nya yang melimpah ruah malah kebahagiaan yang hakiki buat setiap pecintaNya..

Danish umi, makin besar dan makin bijak.. alhamdulillah.. pandai mengambil hati umi dan panjang akalnya untuk merajuk.. Kesibukan abi membuatkan kami bertambah2 rapat dan saling memahami.. umi teman danish bermain dan danish tolong umi mengemas.. paling seronok bila kami buat kerja sama2.. anak umi sangat rajin.. alhamdulillah, Allah kurniakan seorang permata yang bernilai..

Bila umi solat.. umi letakkan al Quran diatas katil untuk baca setiap selepas solat.. tapi dia menelaah dulu.. seolah2 dia mengaji macam kita berlagu tp dengan gaya bahasa dia la.. huhu, rasa nak solat tu ya Allah hai.. menitik air mata tgk dia yang sangat2 teruja dengan al Quran walaupun dia tak paham apa2 lagi.. Kalau dia nak bermain, pasti dia ajak umi sekali.. pastu suh amik gambar dia..

jom layan gambar danish sedang bermain lego ni.. seronok dia buat macam2 bentuk.. umi pun seronok tgk gelagat dia walaupun ketiadaan abi di rumah...







Seronokkan dia??? huhuhu, tu la anak umidanish, ceria tak kira apa.. =)


Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

7 comments:

Amizah Rahim berkata...

pandai danish main lego tuh...
mcm2 bentuk ada...

Suziey Ahmad berkata...

salam umidanish..baru berkesempatan jenguk sini..huhu..

ye la mmg dh beso dh danish umi ni..hehe..nmpk dh kemachoan dia tu..hehe..jadi budak2 best kan..sntiasa ceria dan xde ape nk pk..main dan main dan main..

Suziey Ahmad berkata...

p/s: nnti sms kita add umidanish bole? ade brg sket nk bg..sbgai tnda persahabatan :)

012-3485280

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

huhuhu... tu kalau bawak kat bandar lego tu... mau tak balik rumah.. huhuhuhu

UmiIzz berkata...

mamasyamil..
macam2 minta kita ajar dia buat, pastu dia buat sendiri =)

UmiIzz berkata...

suziey:
Terima kasih sudi menjengah, kita paham kesebokan kawan2 sebab kita pun bz memanjang.. apepun TQ sebab sudi nak bersahabat dgn umidanish =)

UmiIzz berkata...

pakcikdot:
Janganla kata macam tu.. berkampung betui la umi nnt kalau dapat p,ekeke