PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 5 Mei 2011

Tahniah kepada 5 pemenang bertuah


Assalamuakum dan salam sejahtera..

Selamat petang semua, da makan ke? alhamdulillah, harap jangan ada yang ngantuk nanti.. korang semua mesti memang giler tupperware kan? Umi danish pun.. sampai tiap kali beli jek barang, abidanish akan kata.. yang ni stok jualan ke?? hihi..



Memang ramai jugak yang order barang2 tupperware dengan umidanish dan kalau ada kalangan blogger yang berminat untuk jadi ahli bole hubungi umidanish. Dan sape2 yang nak beli barang tapi tak sempat nak ke kios tupperware pun bole jugak kirim pada umidanish dan umi akan charge penghantaran hanya rm4 sahaja tak kirala besar mana barang2 tu (charge untuk kos pembukusan sahaja).. Ada jugak stok2 yang sesuai untuk mommy berkerjaya dan bottle baby yang umdanish jual, tapi banyak gambar tak dan upload lagi.. ada tu pulak umidanish jual satu2 barang tupperware, contohnya macam botol eco yang saiz kecil, kalau ada korang yang nak pakai sebiji je tanak sehingga 4 biji, bole cari umidanish untuk dapatkannya.. =)

Okla, tanak la menggunakan masa korang untuk dengar bebelan umidanish dan terus kepada tajuk diatas, umidanish nak umumkan peserta bertuah yang telah terpilih memenangi hadiah2 yang telah di sponsor oleh babyumishop.com.. ada sape2 tahu babyumishop com?? Kalau tak tahu, bole la singgah2 tengok..

Ok, umidanish nak ucapkan jutaan terima kasih kepada korang yang sudi menjoinkan diri, yang tak join tu.. umi tahu bukan tak sudi tapi mb tiada berkesempatan. Dan kepada yang tak terpilih pula, jangan berkecil hati dan jangan berputus asa.. korang bole la join lagi di lain contest or GA umi yang akan datang.. insyaallah.. doakan umidanish dimurahkan rezeki yer..

ok, la.. panjang plak celotehnye ni.. diumukan pemenang bagi cabutan bertuah GS umidanish seperti dibawah..
ehsan pakcik google, macih..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Kecik sangat erk? huhuhu.. korang klik kanan dan klik open image in new tab

tahniah diucapkan kepada para pemenang bertuah.. harap2 lepas ni bole la kita berterusan menjadi sahabat blogger.. tahniah diucapkan kepada:


Tahniah diucapkan kepada para pemenang bertuah dan terima kasih buat semua.. kepada para pemenang, nantikan cabutan hadiah korang jam 8.30mlm untuk sesi cabutan hadiah pula.. sape yang dapat hadiah misteri?? nantikan malam ini ok..

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

12 comments:

sakura berkata...

thniah kpd yg menang~!

sakura berkata...

thniah kpd yg menang~!

M a W a D D a H berkata...

tahniah pada yg bertuah..:)

aEn+aReaL=Ryan berkata...

Yeah Sy Terpilih..Huhu

inahasan berkata...

,

inahasan berkata...

salam..inahasan sent add kat

alynn_41181mr@yahoo.com

dan isi contact me kat blog nie..

leen berkata...

.

leen berkata...

salam nak email kat ner??

yantz-yeem berkata...

uit ble plaks wat GA nie? huhuhu terlepas ketapi le plaks...

Nisa Greennnpanda berkata...

congrats pd yg menang.. xdpt la nk merasa tupperware lawa tue, huhu~...

Unknown berkata...

tahniah semua:)

Lulu Caldina berkata...

hoho..syukur alhamdulillah..


lulu.caldina@gmail.com