PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 1 April 2009

HPA herba 4 my baby n family



Mencari yang halal itu Harus..

Danish dari dalam kandungan sudah umi ajar mengambil minuman dan makanan herba. Sekarangpun danish still meneruskannya seperti Spirumadu dan diselang selikan dengan Evergreen Centella (pagi Spirumadu dan malam Evergreen Centella ). Ianya baik untuk otak dan perkembangan minda bayi. Hanya perlu ditambah di dalam air masak dua titik untuk 1oz air masak atau lebih baik lagi air mineral HPA. Satu lagi yg DanisH minum iaitu Air Mineral HPA. Sehari memang umi akan minumkan daNish 30z air masak sehari dan Air Mineral HPA menjadi pilihanku kerana selain bersih ia dijamin halal.

Spirumadu



Selain itu ABi daNish juga menggemarkan minuman air Radix Koko, gambar seperti dibawah..

Radix Koko Walla, shidap

Selain cola radix dan sarsi radix juga menjadi pilihan Abi danISh.. Memang sedap.. Kalau Radix Koko memang uMi SekelUArga menggemarinya. Kalau ditambah dengan susu pekat manis and cube ais memang jadi lagi-lagi dan lagi sedap. Lebih sedap dari milo,huhuhu..


(klik pada gambar untuk zoom)


Yang dia atas ni kan, RFC (Radix Fried Chicken) ada Restoran RFC macam KFC tu, tapi lagi lazat n dijamin halal..




Satu lagi favorite makanan kami iaitu Ayam RFC, ayam organik yang sememangnya ditanggung halal dan terpelihara jagaannya tanpa suntikan seperti ayam di pasar2 tani dll. Nak sedap lagi ayam RFC hendaklah disalut dengan Tepung Herba RFC, memang sedap.. yummi-yummi.. Kalau daNiSh dah besar nanti uMi bawak pergi makan kat RFC ye, sayang.. huhuh..Kan tengah boikot makanan like McD n KFC apakata beralih ke RFC, hihihi..

Herm.. HPA adalah produk herba pilihan uMi sekeluarga. Pelbagai lagi barangan HPA yg telah ku gunakan seperi sabun pencuci muka, set bersalin dan pelbagai lagi. Semuanya asal dari pilihan yang halal Sekiranya mempunyai pertanyaan atau ingin menjadi ahli atau ingin membeli produk hpa leh tinggalkan pesanan di comment or chat dgn umie danish..

0 comments: