PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 9 Mei 2010

SelamAt haRi Ibu..

Huhuhu.. Lama gile tak berblogging,sEmuanYa kerana siBUk berkerja dan kerja dan danisH dan Abi..oh..cam sdri je siBUk tp org laiN tak..

Haii semUa.. di hari yanG inDah inI,uMI nak wish kat semUA kaUm iBU yang menYayanGi aNAk2nYa..yang sanGGub berkorban apa saHAja pada aNAk2 NYa.. uMI ucapkan selamAt harI iBu, moga usaha, kasiH sayaNG dan pengorbanaN kalIAn diberiKAn aLLah kebaIkan diakhiraT.. aMIn...

Buat maK yang disaYAngi..tahun lepaS kita dapat samBUt sama2 hari Ibu, tahuN ni,kita raiKAnnYa awaL seHari keraNA abI siBUk...mak... aLong doAkan segaLA ketabahaN maK dalam menGharuNgi kehIdupan dan dugaaN mak memBesarkan anaK2 mak yang naKAl2 ni.. setiap titis pelUH mak dan setiaP ucapan sayang mak pada kamI akan Allah berikaN ganAran yang besaR buat maK diSAna.. KAmi semUA sayaNG maK..

Buat MIL yang dekat diMAta, thanks kerana keiZinan itu.. dan Semuga Allah melindungI mu selalU.. aminnnn...

Buat Umi danISh, Ya Allah beriKAnlah hati ku kesaBAran yang tinggI dalam mengharungI hidUp membesarKAn anaK2 yang serba modeN ini..lindungI anaKku dan jaDIkan dirIku ibu mithalI..amIn..

okey uol.."SELAMAT HARI IBU"..
Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

3 comments:

[leily.laily] berkata...

selamat hari ibu jugak Umi Danish.. =D

mamaarifakeemaisy berkata...

Selamat Hari Ibu..! ^_^ Danish kasi ape?..hehe..

Suziey Ahmad berkata...

selamat hari ibu ye umidanish:)