PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 5 Januari 2011

Kawanku ditimpa musibah..

Salam petang semua.. petang dengan hujan turun lebat ni.. macam tu la hati umi bila dapat tahu seorang kawan baik umi memberitahu umidanish yang dia akan diceraikan petang ni.. siapa kawan umi tu?? biar umi jela yang tahu..

Ya Allah, kau berikanlah dugaan yang setimpal dengan kekuatannya, jangan kau tambahkan kekusutanya yang ada.. kau bukakan la pintu hati suaminya moga dia sedar akan kesilapannya.. moga dia ingat kesakitan isterinya yang berejam2 menahan kesakitan untuk melahirkan zuriatnya yang comel.. bukakan la hatinya untuk memandang wajah comel anaknya ketika tidur.. moga dengan pandangan itu hatinya akan kembali mengingati susah senang meraka bersama.. Ya Allah, andai ini dugaan Mu untuk sahabat ku itu, kau rengankanlah.. permudahkanla dan berikanlah jalan terbaik dengan membuka hati suaminya yang telah hilang arah dan janjinya itu.."

Kawan ku, andai aku ada bersama mu, ingin sekali aku memelukmu.. biar kau ada peneman untuk menenangkan hati mu.. Ku doakan dari kejauhan, moga ianya termakbul kerana ia ikhlas dariku
Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

4 comments:

[-suziey-] berkata...

OMG..yaAllah siannya kwn umidanish tu..semoga dia tabah hadapi dugaan dr Allah..hnya ank la kekuatan dia sekarang..semoga Allah permudahkan segalanya..harap2 lembut la hati suami dia tu..

mamalieyna berkata...

tersentuh rasa hati..! sebak pun ada, andai dok sebelah kawan tu, sure dh nangis sama ni..huhu..harap ada penyelesaian terbaik!

UmiDAnisH berkata...

kita doakan dia sama2 erk..

dotblogspotdotkom berkata...

moga ALLAH memberi kesabaran pada beliau.....