PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 3 Mei 2010

SinGGah sekejap




Huhuhu,lamanya tak hapdet blog... bukan malas.. macam2 cite nak diceritakan tp masa suntuk untuK umi luahkan disiNi..

Minggu lePas.. saTu berIta gempaR umI terIma, Umi telah ditukarkan oleh pihak yg bertanggungjawaB ke bahaGian laIn.. punyala haru biru dan sepanjang minggu lepas umi abiskan masa denGan menyiaPkan segala tugasaN uMI.. maNA2 yg tak settle uMi settlekan..

JadinYa, camno uMi nak ada masa denGAn entry baru?? SejujUrnya umI rinDu denGAn komen2 yang memberansangKAn darI koranG.. terutama puan suZiey aka iBuaQeel, mamalieyna, mamawafiQ, mamaSITI dan lain2..
NamuN hari demI harI yang sempaT uMi lakukan hanYAla menaTAp entry koranG tanpa tinggaLkan jejAk.. sori sesangaT.. insayaAllah settle keje2 umI minggUni, uMi akan kemBali aktiF laGi..banyak nak dikongsikan..terutama KisaH si tecIk uMI yang makin besar..

apepUn korang doaKAn umidanISh berjaYA denGAn apa yang Umi rancanGkan.. rancaNG apa? huhuhuhu...tunggu biLA da berjaYA, umi akan share kat sni..








k la, selamat bekerja..
Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..



gif creator

1 comments:

mamaarifakeemaisy berkata...

huhu..nak wat camne kalo masa tak mengizinkan kan..takpe2..janji berupdate, jgn tinggal blog ni terus sudaah.. ^_^