PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 12 Januari 2011

TERBAIK


Wah2... best giler biler ruang tempat kerja kita bersih, kemas, teratur dan tersusun.. macam tu baru ada semangat nak wat kerja tak? Kalau sepah2, pastu berselerak dgn pelbagai barang yang kita sendiri pening bila nampak..camne nak wat keje ye tak? lagi serabut otak bagi stress.. Jadi banyak tempat kerja yang telah mengamalkan sistem 5'S termasuk tempat umidanish sendiri..

Alhamdulillah, dalam banyak2 work station, tempat umidanish terpilih dinobatkan sebagai work station terbaik dikalangan yang lain.. bukan tu sahaja.. sistem fail umidanish pun diberikan nobat sebagai sbagai sistem fail yang sangat2 baik sebab boleh memudahkan pencairan fail dalam masa kurang dari 30saat. =) Untuk makluman ecececee nak maklum plak.. umi jaga sistem fail keseluruhan unit tau.. so bayangkanla berapa banyak fail yang umi jaga.. =) alhamdulillah.. selesai semua.. senangla sesape yang nak masuk ganti umidanish kalau umi pindah nnt..



ok, nila bukti TERBAIK tu.. mana tak terbaik.. cop2 yang terdapat di meja umidanish umi levelkan nama dan no mengikut turutan bagi memudahkan pencarian. kalau nak tengok laci untuk penyimpanan peralatan tulis.. nnt umi upload.. walaupun kita rasa 5'S ni banyak benda nak kene buat tp kalau kita rajin amalkan, insyaallah semuanya menjadi selesa dan teratur cantik macam orang nya.. =)hihihi

p/s:benda2 ni la yang buat umi bz dari bulan 10 hari tu..tp nampak hasilnya =).. arini cuti kat umah

Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

4 comments:

MamaAzzim berkata...

wah..tahniah lin..dasat la ko :)

ibu MZW @ farah idayu berkata...

saya br start keje..br nk try praktikkan 5s ni..umidanish ajarla..nk dpt award gak..ehehe~ camner umi susun file tu ye? tmpt saya file berterabur abiss! susah bila org nk cepat. dahla baru start keje manela tau file tu kt mane ye dak? cemana susun meja n stationery juga?

UmiIzz berkata...

mamawafiQ:
TQ.. tempat kami kocik je tak macam MAMPU

Unknown berkata...

is tengah cari contoh punch card... ada tak?