PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 14 Disember 2009

MomBloggersPlanet Cutes Baby Smiling Contest

TajUk pun sume tau contesT.. Huhuhu.. Ini meruPakan conteSt keTiga KaLau tak sIlap Umi joiN denGan MBP.. Suke Betul tenGok baBy yg jaDi moDel daLAm gaMbar bawaH tu.. cute sanGat2.. ekceLi bUlan nI memAng Bulan contesT baGi uMi.. Oleh keRana kerinDuaN yang amAt paDa daNish... uwaaaaa... JaDi uMi memBzkan diri yaNG selama Ni memAng da ter lalu bz.. JOm kIta Join conTest







yang teLah diTaja oleh PhotoBookMalaysia
HadiAh menArik menAnti seMua pemeNAng.. Klik Banner di bawaH unTuk ke Link MomBloggersPlanet..
Jom tenGok syaRat2nYa..


- DApatkan GambaR babY koraNG yang terseNyum manis, cumIl dan ceria
- Tuliskan enTry berkenaAn contest ini denGan TanJUk MomBloggersPlanet Cutest Baby Smiling Contest
- LeTAkkan GambaR baby koraNg daLam entry ini dan tuLiskan naMA dan tarikh lahir beliaU
- Ceritakan jUga kenaPA anda suka melihat seNyuman baYi/anak anDA
- MAsukkan juga link PhotoBook Malaysia dan AliceWonders dalam entry contest korang
- LAst sekali seperTI bIasA korang keNE tinGgalkan link entry contest korang kat Blog MomBloggersPlanet..

Ok, da baca syarat2nyer barulah boleh mUla bercontest.. Jom tenGok waJah danIsh tersenYum..
MuhaMMad iZz DAniSh bin MohD RidzuAn
12.12.2009



KenaPa seorang ibu menyukai senYuman anaknya??? Rumit Juga nak menjawab solan sebeginikan?? Senyuman merupakan penawar segala kedukaan dan kesedihan semua orang.. Senyuman merupakan terapi tubuh yang dapat menghilangkan stress seseorang. Seandainya anda seorang ibu.. keletihan, kesedihan, kegusaran dan kepenatan anda berbayar apabila melihat senyuman anak kecil anda yang mulus tanpa sebarang dosa.

Pulang dari bekerja seolah2 terbayar sudah gaji seharian dengan senyuman anak anda bukan? Senyuman si kecil membawa keringan yang begitu bermakna pada semua orang. Malah senyuman si kecil bagaikan suntikan semangat kepada kita sebagai seorang dewasa. Senyuman si kecil menandakan mereka ceria, sihat dan cergas.


DAnIsh...

Umi RindU senyuman daNIsh.. Umi rindU saat2 danIsh ketawa, tersenyum manJa.. Danish seNyum BagaI seekor rama2 terbang beBas yang Dapat Umi rasaKan keriangannya.. daNisH seNyum ibaRat Umi meNdapaT caHaya ketenaNgan, walaupun hanYa sebuAh gamBar mu sedang tersenYum anaKku, uMi raSa baHAgia.. raSa seperti di Syurga.. hilaNG seMua kerIsauan, hiLang semUa peNAt lelah... malaH tiupan semangat dan Kasih saYang tumbuh bagaikan cendawan dalam diri uMi.. SenYum lah sayaNg, seNyumlah selalU kerana uMi bahaGia, terlalu bahagia denGAn sebuah senyuman mu... Senyuman mu adalah cinTa dan kasih sayang Umi dan Abi.. SenYumlah sayang, kerana senYuman Mu ibaraT camar yang riang bertebangan diawanan.. Senyumla selalu sayangku ibarat Sinaran mentari paGi yang menyinari Bumi..

Apepun umi ucapkan goodluck kepada semUa peserta dan TQ bebanyak kepada MBP yang selalu buat contest best2..



2 comments:

Ummi Eisya&Amani berkata...

good luck danish..cute sangat

mommie nard berkata...

gudluck to umidanish...mudah2an kita peroleh kejayaan..huhu