PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 20 Jun 2010

Selamat Hari Bapa



SejAk kecIl..yang paling manJA denGan aYAh.. seorang anaK pempuan sUlung Yang ada 3 orang adIk lelAki..walaupun dia yang paling tua..tapi semUa kemahuannYA dipenuhi denGan mudah ,apatah lagi pelajaRannYa berbanding adik2 adalah lebIh menonjoL..maka apa yang perlu dan patut diberi memanG mudah untUk sikakak miliki..

keluarga umi


Ayah palinG best sekali dalam hidup uMi, seorang insan mulia yang tak pernah kenal erti susah..tak pernaH mengeluh penat lelah.. malaH,dialah yang paling sibuk membantu maK ketika umi dalam pantang melahirkan danish..segala keperluan, kelengkapan untuk aku lalui tempoh berpantang semua ayah yang sibuk mencari..

SebenarnYa, ayah ttak pernah pilih kasih..semua anak2 ayah disayangnya.. cume mungkin umi pempuan seorang,maka umila yang rajin mendapat perhatian. Paling seronok, bila petang2 hari minggu,ayah bawak kami pusing taman amik angin..umi selalu akan sibuk2 nak ikut walaupun mak kata..tak payah pi..ekekek

Ingat lagi,malam aku menanti saat kelahiran, mak kata.. ayah berpuluh2 kali buat solat hajat di rumah.. walaupun ayah takde malam tu.tp diala yang terus2 mendoakan umi supaya dipermudahkan bersalin kerana umi sangat2 takut waktu itu..dan alhamdulillah, tuhan permudahkan urusanku..disaat2 kesakitan yg menjelma..umi boleh tertido hingga saat melahirkan betul2 hampir baru umi sedar..dan sedar2 terus meneran.. maha suci Allah yang memudahkan segala urusan.

Paling best sekali,bila dapat makan apa yang ayah masak.. tak kisahla cekodok ikan bilis ke..atau nasi minyak ayah ke..arhhhh..rindunya umi pada ayah...KAlau nak dicerita, memang terlalu banyak kasihnya ayah pada umi..menitik air mata ni bila selalu teringat segala pengorbanannya membesarkan umi..rasanya dialah ayah yang paling best dan kami adik beradik paling bertuah memilikinya.. terima kasih ayah..semoga Allah melindungi mu selalu dan diberi kesenangan didunia dan akhirat..


abidanISh..


umi berharap, biarlah suami umi setabah dan segigih ayah..biarlah suami umI sepenyayang aYAh.. dan alhamdulillah.. nampaknya..abi memang seorang penyayang kepada anak uMI..terima kasih abi kerana memberi sokonGan padu buat Umi realisasikan impian uMI..kita usaha sama2 yer..mudah2an ianya berhasil..



buat my FIL.. moga dirimu sentiasa dalam lindungannya dan dirahmati Allah selalu

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

0 comments: