PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 24 Jun 2010

tolongla... mana mood ni

Tak tahu kenapa.. rasa mood takde, sungguh2 tak de.. ditambah denGan peruT macam keracunan makanan plak, tapi tak la teruk sampai muntaH2.. sungguh mood arini kureng sangat2.. ya Allah, beri la daku kekuatan..

ada orang tanYA umi camne nak jadi kaYa.. sungguH2 umi tak leh jawab camne tu.. sebab tu semua kene usaha lebih selain tawakal dariNYa.. yelah, kekadang kita merancang tapi tuhan telah menentukan segalanya2 kan..

nak berjaya dalam sesUatu bidang tu memang banyak dugaan dan cabaran, nak-nak kalau benda tu memang mencabar dan persaingan banyak. tapi pada umi la kan.. mana ada perkara mudah, semuanya perlukan tumpuan lebih dan usaha selain tawakal lillahita'alla..

Jadi kepada sesiapA yang ada hati dan kemahuan untuk mencipta kejayaan, teruskan.. jangan pikir orang lain ngata yang penting usaha lebih dan redha dengan setiap nikmat yang diberi. tak de benda yang mudah untuk berjaya. =)

hahaha, dalam takde mood terbuka nasihat pulak..panjang lebar lak tu...ekekeke, setiap orang ada impian kan, macma tu juga umi.. dan harap2 impian kita semua jadi kenYAtaan..kecik2 dulu sebelum tadika impian umi nak jadi puteri, leh pakai gown cecantik..ekeke, kawin anak raja..tapikan itu semuanya macam alam fantasi jek...haha..




k la korang.. ni la penangan mood tak de jadi merapu merepek, makan kerepek lagi sedap tau.. Jom kita standby balik jom..ekekeke

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

x de mood... emmm ingat lagi pasal mood... dolu belajar statistik... ada pasal mood nih...huhuhu

UmiIzz berkata...

pokcik:
ala pakcik, memangla xde mood sbb ni bukan statistik tu..yg ni versi umidanish... bunyi n ejanyer cumil sikit,ekeke...(org suka gak belajar statistik dolu2)