PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 15 April 2010

Pa & Ma dan Majalah Wanita






Huhuhu, baru je petang td dapatkan majalah kesayangan Pa&Ma dan Majalah Wanita.. Tengok2 ada cerita Lunatots didalamnya.. Alhamdulillah, perniagaan wanita itu makin maju dan berkembang.. Umidanish bukan apa, umidanish kagum dengan usaha gigih dan niat mulus wanita itu berusaha untuk bayi2 malaysia merasai yang terbaik dari kain lampin moden..

Sungguh, umi pandang nya sebagai wanita yang penuh berdikari dan kretif mendidik anak2. Disamping itu sedikit demi sedikit umi cuba belajar kearah itu. meniru perkara yang baik bukan satu kesalahan kan? Cuma kita perlu berhai2 meniru dan jangan sampai menjatuhkan reputasi orang yang kita contohi itu. Umi cakap macam ni bukan apa, sebab kes terbaru yang umi dengar aritu sungguh2 memeranjatkan bila ada pihak sanggub meniru bulat2 bentuk tulisan Brand Luna..haha, sungguh umi danish tak menyangka.. kalau iapun janganla sampai macamtukan?

Tapi wanita tabah itu terus mengorak langkah walaupun sedikit hatinya terguris bila ada pihak cube menciplak hasil usahanya sebulat2nya..takpelah puan Luna, sungguhpun begitu kami tetap menyokong usaha murni mu itu..dan moga terus berjaya..heheh..

hahah, tersenyum jugakla membaca pa&ma dan majalah wanita bila babyumishop disenaraikan sebagai reseller sah Lunatots di dalam Majalah Wanita dan Pa&Ma.. So korang2 bole la dapatkan no. contact Babyumishop (Bandar Tasek Selatan, Kuala Lumpur. Disamping tu jugak nak la buat korang tersenyum gembira bila pihak Luna sudi membuat promotion besar2an untuk bulan April ni.. Jom klik Babyumishop untuk dapatkan product tersebut seperti dibawah..




Dan untuk makluman semua pelanggan yang dikasihi, sebarang pertanyaan bolehla diemailkan kepada saya di alynn_41181mr@yahoo.com atau di ruangan contact me di dalam Babyumishop.blogspot (klik contact me untuk selanjutnya..)sepanjang sabtu dan ahad ini umidanish akan berada di Kelantan dan cerita berkenaan Kelantan akan umi update di episod akan datang..cewahhh korang jangan boring membaca yer..

Selain Promo dari pihak Luna, pihak BAbyumishop juga berbesar hati untuk memberi free gift dengan setiap pembelian pakej yang ditawarkan. Free Gift berupa Loundry bag saiz 70cm x 60cm (big saiz) menanti anda, so jangan lepaskan peluang dapatkannya di Babyumishop.

Wokeh, selepas penat bebel pasal Shop umidanish apakata kita minum dulu.. yihaaa..selamat berjuang ....




Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..







3 comments:

Suziey Ahmad berkata...

hehehee..smga babyumishop pn akn berkembang dan maju mcm lunatots 1 day nnnti..insyaAllah..

UmiIzz berkata...

suziey:
TQ suziey,mudah2an Allah berikan dan permudahkan kesenanganNya pada ku

yantz-yeem berkata...

yeah aku pun tumpang bangga sbb koleksi ku ada lunatots gaks,....hehehe...smuga mu sakses dlm biz yuks...

wah danish mu makin comei....