PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 13 April 2010

Segmen Jelajah Blog IBU







Wah..wah..wah.. pepagi ni da teruja sangat2..Teruja sebab sebenarnya sebelum ni lagi teruja nak join. tapi tak berkesempatan so bila dah ada kesempatan baik punYA ni, terusla umidansih buat n3 ni..

Tengok gambar tu dgn tajuk mesti orang tau dan dah ramai member blogger yang join ini, kini giliran umidanish lak nak sama sibuk nak join juge..hehe..so..korang tgk2le apa yang patut dibuat. Syarat2 oleh En Ben, simple jer..;

1 ) HEADER blog BEN ASHAARI - done

2) linkkan ke entri ini .. - done

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..

Blog umidanish ni adalah hasil nukilan umidanish berkenaan family umidanish tersayang terutamanya si boboy kecik iaitu izz danish.. banyak kisah2 menarik tentang danish yang umi lakarkan untuk tatapan umi sekelurga pada masa akan datang. Selain itu, mana-mana kisah yang boleh dijadikan info terbaik kepada kaum ibu bapa yang lain, umi share kan disini.. kisah abi danish dan umi juga ada tercalit disini.. almaklumla nama pun blog family tentunya abi dan umi danish pun tercoret juga beberapa kisah lucu dan penting buat kami.

Seperti yang umi sebutkan diatas ada beberapa info menarik yang boleh dikongsi dengan semua pembaca seperti menu hari ini, info parenthood, info pregnantcy, info penyusuan dan juga info lampin kain moden dimana tujuannya adalah sama sebagai perkongsian semua. Kebanyakkan info adalah dari sumber-sumber yang umi baca. Yang mana pada pembaca boleh dijadikan contoh teladan, boleh diikuti sebagai panduan dan yang mana tidak mohon di jauhkan..

Untuk makluman en Ben, umidanish juga ada blog shop iaitu www.babyumishop.blogspot.com.. sebab tu kat sni ada gambar dan banyak info baby..sebab blog babyumishop tu blog shop barangan baby yang umi promo disini.. =)

4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..

Dari blog en Ben sendiri asalnya, tapi tak berkesempatan nak buat entry tu..! tapi bila nampak kengkawan mula berlumba2 buat, umidanish jadi syok dan terus cari masa yang sesuai untuk buat... huhuuhu harap2 diterima..


okla settle semua kertas kerja :D En Ben, Umidanish berharap diterjah oleh En Ben..dan En Ben Suka..*_^..
Terima kasih wahai En Ben in advance.. :)
Kepada kengkawan yang laIn jom kita ramai2 join Jelajah Blog Ibu dari En Ben Ashaari
..

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..








6 comments:

BabyIntan berkata...

Gud luck dear :)

Pas nie lebih ramai lg lah dpt kenalan baru...best kan :D

Ena berkata...

hehehe..

gd luck ummi danish.. :)

UmiIzz berkata...

Intan:
Tq..huhuh teruja nya..

Ena:
heheeh, TQ ena

Aida a.k.a Beardot berkata...

wah..sonoknya dah jadi ummi...sy xkawin g tp nk terjah akak..

gud luck kak

mamaarifakeemaisy berkata...

selamat diterjah! kite lum diterjah lagi..sama2 la kita tunggu eh..hehe..^_^

Azrul Hisham berkata...

salam ziarah dari blog ben :)

berguling2 jap kat blog ni ..hehe