PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 21 Jun 2010

Update yg terbaru?

Hai.. malam2 ni, selepas menjemUr Cd danish yang "BasaH" kerana dibasuH oleh mesin.. umi godeh2 blog la keJap sambil layaN abi tengOk boLa... Yihaaa PortuGal malam ni bertenaga sunGguh, habis dibelasahnYa korea selatan 7-0... keputusan piala dunia antara portugal dgn korea selatan 7 belasah 0... kesian korea.. pengulas siap kata,boleh la korea bungkus baju balik..aduhai... sabar erk korea..

SebenArnya.. umI nak umumKan yang Lunatot akan menGhasilkan Cd printed terbaru yang akan sampai maLAysia tak lama lagi..huhu, sungguh umi danisH tak sabar naK tengOk kecumilannYa di punggung danISh dan di kedai BabyUmiShop..haha, tgk jela printed pertama keluaran Lunatots digayakan oleh danish..sungguh cute sangat2 entrynya disini.. apatah lagi kalau baby2 lain turut sama pakai support "green earth" lagi cute miutkan???

Susah nak basuh??umi yang malas pun jadi rajin sebab danish pakai CD.. memang excite dan terujala nak basuh CD danish.. apalagi kalau danish pulang dari rumah pengasuh.. cepat2 nak basuH CD dia dan nak lihat apa yang dia makan, banyak mana dia makan, dan paling penting dia makan ke tak.. semua kita tahu dari tengok kotoran naJis pada Cd..info basuhan disini, bilas2 buang kotoran dan masukkan dalam mesin.. pasti bersih pastu dan cepat kering..


Showroom di rumah umi..ada banyak lagi =P


Haha, kalau korang nak tgk CD Luna, nak tahu kenaPA harganya sungguh berbeza dengan CD2 yang ada dan nak tengok dan rasa kelembutan CD terseBut, boleh je datang ke Showroom Babyumishop umi yang cumil di Bandar Tasek Selatan.. sungguh, korang pasti teruja selepas merasakan kelebutannya.. =)

ehsan Luna


So, apa ditunggu lagi.. selagi stok masih ada..kalau da habis nanti lama nak tunggu CD Luna kembali di Malaysia.haha.. selamat bershoping, pertanyaan lanjut bole je di Babyumishop..



Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

4 comments:

yantz-yeem berkata...

alin..wat le giveaway ke..contest ke..leh la aku masuk dpt le CD free hahahahaha...

mamaarifakeemaisy berkata...

ooh bila la montot arif nak dihiasi dgn kecumelan CD lunatot tu agaknye..huhu..

UmiIzz berkata...

Yantz:
nak hadiah ke? ekekeke... nt erk, bz gile ni.. kalau buat jugak kang bertarabur alam jadinya..haha

UmiIzz berkata...

mamalieyna:
hihihi, cepat2 bertukar..