PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 26 November 2010

Cabutan bertuah

Ok, umidanish nak umumkan pemenang bagi cabutan bertuah bagi contest I Love Mom or Dad.. Cabutan yang dibuat oleh umidanish sendri.. time rehat ni bolehla umidanish bergumbira dengan bebudak ni sambil menganbil gambar untuk membuat cabutan bertuah, namun hanya gambar pemenang bertuah je yang dapat umi paparkan kat sini, hehehe..

Ok, korang nampak tak sape pemenang bagi contest umini? kalau tak nampak, sori la erk... amik pakai hp je pasai lupa nak bawak kamera.. Jom tengok sape yang kene..






















Ok, nila himpunan blog yang bertuah dalam contest umidanish.. tahniah diucapkan, kepada yang tak tersenarai bukanlah bermakna korang tak bertuah tetapi korang akan diundang utk memasuki contest selanjutnya di dalam blog umi yang akan dirancangkan pada blan 12 ni, insyaallah.. korang doakanla umi danish murah rezeki erk.. amin..

Terima kasih kepada penaja utama contest kami Babyumishop.com.

PENGUMUMAN:

Kepada semua para pemenang saguhati dan tempat pertama, kedua diminta emailkan kepada saya di ruang (contact me) nama penuh, alamat dan no phone bagi pemprosesan penghantaran hadiah. Hadiah akan dihantar selewat2nya minggu hadapan. TQ

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..





gif creator

3 comments:

ytekecik berkata...

salam

wah.. dapat juga sagu hati
time kaceh

saya dah email kan data saya

alinalan berkata...

Ya Allah syukur. Masih ada rezeki ghupanya. Thanks ummiDanish

ibu_Arifa berkata...

alhamdulillah...sukanyer w/pun hadiah sagu hati...terima kasih yer umiDanish :)