PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 10 November 2010

Kerja itu Ibadah..

Alhamdulillah, arini pagi ni ada seorang hamba Allah telah mengingat kan umi danish tentang kerja itu satu ibadah.. Terima kasih Ya Allah kerana engkau menghantarkan seorang hamba yang mengingatkan hambanya..

Cume nya kat sini nak terangkan kenapa la umidanish ni jadi malas nak p koje... korang yang pempuan mesti tahukan... Cuti rehat yang sepatutnya belum cukup rehat untuk orang yang mengalami masalah macam umi ni.. perlukan ketenangan, perlukan kekuatan dan ketabahan nak tempuhi.. mungkin kalau orang lain ada yang meraung2 takleh terima.. tapi umi redha atas ketentuanNya.

Hermmmm.. bila cuti panjang ni adala yang tukang sepah meja kita.. pastu kat pc pandai2 la nak tukarkan itu ini... takleh ke kalau duk tempat kita tu buat cara duduk tempat orang lain.. ni gatai tangan... da la takde yang nak tolong kemaskan meja.. lagi tambah sepahkan ada la.. mana tak malas nak p keje kalau da tempat nak berkerja tu jd pusat pelupusan?? haiii memang dugaan tullah nak tarik mood.. keje banyak jgn cakapla.. lagi haru biru pening berpina mata ni ha nak buatnya.. walawalala
dah..dah.. dah.. malas nak bebel panjang, nnt cepat tua.. k la korang.. sebagai pengubat hati apakata kita tgk muka danish ni..



Salam sayang dari,




Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..


gif creator

2 comments:

Rizziela berkata...

comelnya dia

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

perasaan.. biasa le tu.... ada masa kurang... ada masa lebih.... huhuhuh

kita nih manusia biasa...