PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 16 November 2010

Close - Contest I Love Mom Or Dad


Secara umunya semua da tahu yang contest akan ditutup pada jam 6.00petang, 15 Nov 2010.. Namun masih ada juga yang menghantar penyertaan selepas pengumuman dibuat.. Umi betul2 mintak maaf sebab umi dan pihak penaja tidak dapat menerima penyertaan tersebut ini kerana untuk keadilan semua.. kesian kepada yang gigih2 hantar awal.. So adilnya umi tak terima penyertaan last minit selepas waktu yg telah ditetapkan..

Bagi penyertaan akhir semalam, sila lihat inbox masing2 yang mana umidanish ada meninggalkan msg supaya korang menjejaki babyumishop.com dan tinggalkan jejak anda diruangan chat babyumishop.com untuk dijejaki, ia adalah penting. Sila ikuti bagi melayakkan anda ke pusingan saguhati. Hadiah saguhati ini adalah untuk mereka yang tidak menang di tempat pertama dan kedua bagi kedua2 kategori.

Ada yang mengadu pada saya tidak dapat meninggalkan jejak, sila minta kawan2 blogger anda yang boleh meniggalkan jejak diruangan chat tersebut dan sertakan link anda bagi pihak anda.

Mohon maaf sekiranya kesulitan yang dialami sepanjang contest ini berjalan, namun inilah yang telah ditetapkan utk kelayakan penyertaan.

Umi da semak semua penyertaan dan ada peserta yang tak mengikuti syarat2. Mana yang ada umi minta betulkan sila betulkan.. =) hehehe semua gambar peserta best-best belaka dan terpulang kepada juri untuk menilainya.. umi akan kumpulkan kesemua gambar2 untuk tatapan kita semua..




Ok, korang.. goodluck.. Terima kasih kepada semua pihak yang sudi menjoinkan diri dalam contest umi ni, dan terima kasih kepada penaja hadiah yang baik hati telah menyediakan 7hadiah buat kawan2 umidanish.. nantikan entry selanjutnya akan datang.. TQ u all

Sila lihat senarai penuh peserta disini,kalau takde link tolong bg tahu umi erk..


Salam sayang dari,








Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..




gif creator

1 comments:

MamaAzzim berkata...

waaaaaaaaaa! tak sempat masok :(