PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 23 Disember 2010

Sape Nak FM??????



Ok.. ok.. sape baca entry umidanish tadi pagi umi danish ada bagitahu kalau2 ada sesiapa yang nak FM dari Cameron angkat kaki..huhuh tapi ada dah sorang besprend umidanish yang sudi jadi pembaca pertama..

Oleh kerana dia sudi baca dan bagi komen first tu, umi danish nak bg dia FM berserta keychain sebab berjaya jadi pengkomen pertama kat entry tu..hohoho.. tahniah kepada MAMATIESYA.. nt bg umidanish alamat erk utk penghantaran..

Sedih tak dapat??? Jangan risau, ada lagi 3 FM untuk korang.. kalau korang berjaya memberikan komen kat entry umidanish yang td disini dan entry yang ini pula dengan menulis di komen entry ini "saya sudi terima FM umidanish kerana....."

3 org pengkomen pertama dan ikut syarat akan dapat FM dan special komen terbest akan diberi FM berserta keychain.

Jom2 sape cepat dia punya

Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

9 comments:

mama tisya berkata...

wah rezeki fm pg khamis..alhamdulillah...bkn fm tp keychain jugak...tq...sgt happy...

mama tisya berkata...

eh kita tkpyh la komen lg cz dh bole dpt kn fm tu...hehehe...tq skali lg umi danish

mama tisya berkata...

nanti update gmbr fm & keychain ,kita bole update entry kt blog:)

UmiIzz berkata...

ok, mamatieysha.. TQ sudi komen2

MamaAzzim berkata...

saya sudi terima FM umidanish kerana saya mmg nak!!!!"

boley gitu> :p

Mama Balqis BluePinkBaby berkata...

"saya sudi terima FM umidanish kerana saya bakal naik rumah baru...of cos ada peti sejuk sendiri...me nak tempek FM kat situ....nanti da tak ada da org kebas koleksi FM saya!"

ieyza berkata...

saya sudi terima FM umidanish coz saya nak sangat FM tu sampai sanggup suh belikan lagi kalau tak dapat yg free nie...hehehe

Suziey Ahmad berkata...

huhu..sempat lagi ke nk join ni..xpela try jek..

saya sudi terima FM umidanish kerana sy sgt minat kumpul FM..kalau mmg dh suratan takdir ditulis rezeki FM itu milik sy..syukur alhamdulillah...dan thanks a lot to umidanish..andai tiada rezeki ku pn xmengapa..bkn la FM semata yg dikejar..tp keihkhlasan dlm berkawan dan memberi komen :)

eh mcm melalut plak:D
tahniah amy..ko dpt FM..

Cute MuM berkata...

saya sudi terima FM umidanish kerana nak lekat kat Pintu Fridge Cute Mum tue.. Biar penuh satu Fridge tue.. Tapi Dania xleh main... heheh..Lagipon Daddy dah taknak g Cameron... sedih:(