PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 6 Mei 2009

BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com

Cerita lagi hari ini berkeNAan denGan first contest yg uMi nak masUK. cOntest ni datang dari BabyIbu dan ditajA oleH leanalittleshop.com . UmI pun selalu2 jugalaH ikUt perKembaNGan terkinI daLAm baBY ibU yanG semeMangnya baNYAk infO2 terBaik buaT uMi dan baBY umI. BabyIbu GiveWAy : leanalittleshop.com adaLAh percuBaaN perTama uMi unTuk join mana2 contesT.




clik di gamBaR untuk ceriTa leBih lanJUt.

Umi suKa juga tenGok baRang2 yg aDa di leanalittleshop.com waLAupun kaLI perTAmA uMI teNgok weB terseBUT seBab banYAk piliHan baranG perMAinaN baBY yang semesTinya selAmat untuk seMUA babY. aDA juGA baRAng2 yaNG uMI berMInat nak beli untUK baBY umi DAniSH.



seBenARNYa uMi pun rasA cam nak Main jugak hihihi.. daN umI pun nak ucaPkan terimA kasIH padA baBY iBu seBAb perkenAlkan uMi web leanalittleshop.com seBab meMang baNYAk jugA baRang yg umI caRI uNtuk baBY umI aDa diDalam nya. Nanti leh la Umi sHOpping untuK daNSih.. Contohnya cloth book kat bawah ni.. Umi sekArang memang suke kumpul cloTH bOok untuK danISh.. seBab daNish suke saNGAt teNgok bukU2.. paNtang namPAk benda berbenTuk buKu dia akan selAk2 bende tu.. kalau Umi tenGAh baca Buku, ermmm daNish pun nak peGang jugak bukUtu.. so kalaU ada Cloth BooK tu bole la danISh baCA buku berSAma Umi.. huhu... uMi nak tamBAh koleksi cloth bOOk danISh denGan cloth book darI leanalittleshop ni utk daNish sHomei tu..




Yang terLalu baikNya leanalittleshop ni, semUa permaInan yg diJual adalAh maiNan yang berciriKan dan memenTingkAn keselAmatan unTuk bayi2 dan Kanak2. Selain itu Juga permaiNan yg terdapAt di online shop leanalittleshop ni pun sangat2 memberansangkan mindA baby2 kita. Dengan waRNa2 dan buNyian2 yg menArik, bayI kita mamPu bertinDak balAs disamping memPElajari sesuaTu yanG baru.. Jomla kita berAmai2 shoppiNg baBy toy ni kat leanalittleshop, sanGat bagus dan berKualiti baRAng2 nya untUk ketajamAN minda baYi dan keseLAmatan mereKA terJAmin..




NanTi kaLAu daNSih dah besaR sikIt, umI nak belIkan daNisH maiNan ni.. tenTu dia suke, denGan warNa-waRna yg menArik daN palIng dia gemAr tengok bilA benda2 ada yg bolEh berpusiNg macAm taYAr.. uiK.. pandanG tAk lepAs..hehehe


RAsa2 koraNg oK ke aPA yaNg uMi kaRAngkan Ni, tak kelaKO ke, ahakS.. Hope contest pertama ni berjaYA untuk hadiAh kat bawah ni kepada danish shomel ku yg mutuk tu..




bestkan kalau umi dapatkan mainaN2 ni untuk danISh shomels tu..




Walaupun ada yg kata hadiaH ni sesuAi unTuk gugurl je, tapI pada Umi daNISh pun boelH juGak.. seBab daNiSh suke masUkkan benda dalAm mulut so, kalaU maiNan ni tidakLah membahayAkan untuK danISh..K la semUa jomLA kita meRAmai2kaN dirI deNgan menjoiNt conteSt yg teLAh dianjurKan oleH baBY Ibu dan leanalittleshop ini.. SebaB bila ramaI-RamAi kita boleH berkenAlan sesaMA kitA. Good Luck for MummY2 yg join contest ni.. TeriMa kasIH babYiBu dan leanalittleshop.

2 comments:

siti noriza saleh berkata...

alah...bestnyer dpt belikan mainan....mia tak nak mainan pompuanlah....dia ttp nak kete gak....aduh...anak patung pun tak nak....kang siti beli je kng, hubby ckp,siti yg nak main...

UmiIzz berkata...

hehehe.. mia leh geng dengan danish nnt main teter..